Skip to main content
Beantwoord

tweede kpn ontvanger krijg ik niet werkend

  • February 8, 2020
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Toen ik een contract aanging met jullie kreeg ik een tweede ontvanger er gratis bij.

Maar nooit gebruikt nu wilde ik hem gaan gebruiken krijg ik hem niet werkend.

Maar kan nu zijn datdat komt omdat ik er niet voor betaal las ergens dat je daar extra voor moet betalen.

Beste antwoord door Tycha

Welkom @NieuweKlant076 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. 

Dan kan een moderator het nakijken voor je 👍

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 8, 2020

Welkom @NieuweKlant076 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. 

Dan kan een moderator het nakijken voor je 👍


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 8, 2020

ben al aan het bellen met iemand van KPN


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 11, 2020

Ik ga er van uit dat je het met mijn collega op hebt kunnen lossen. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan hoor ik uiteraard graag van je.