Skip to main content

Hallo, ik heb een 2e tv ontvanger voor interactieve tv. Ik wil deze aansluiten op tv op de slaapkamer. Hoe doe ik dit en wat heb ik hiervoor nodig?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

@PatriesM

Een netwerkverbinding v.a. de experiabox naar je slaapkamer. (UTP / LAN)

Het kastje sluit je verder gewoon aan met hdmi of als de tv dat niet heeft scart.

Kastje nog niet gebruikt? Dan bij eerste aanmelding het ITV abonneenummer en pincode invullen. Kastje installeert zichzelf verder qua software en zenders.
(Motorola uitgezonderd; die worden niet meer ondersteund voor nieuwe activatie)


Beste @PatriesM,

Wat Peter aangeeft is de oplossing, een UTP-kabel trekken van de experiabox naar boven toe tot je slaapkamer. Lukt dit niet, of gaat het echt niet in jou huis om een kabel te trekken, dan is er een mogelijkheid voor een draadloze verbindingsset. Maar we zijn er geen voorstander van. Deze moet je dan ook zelf kopen. Ik zal je hieronder ook een plaatje bijzetten hoe je het beste een DVS moet aansluiten op het electriciteitsnet. (stopcontact)

Op dat plaatje staat wel een PC, maar dit kan ook met een TV ontvanger.

Ik hoop dat je zo genoeg weet, en laat het maar weten of we daarna nog wat voor je kunnen betekenen.


Hoi @PatriesM. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat PeterG en Dennis Schreve al een uitgebreid antwoord hebben gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is jouw vraag hiermee beantwoord? Als je verder nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Hoi @PatriesM. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat PeterG en Dennis Schreve al een uitgebreid antwoord hebben gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is jouw vraag hiermee beantwoord? Als je verder nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Reageer