Skip to main content
Vraag

Tweede ontvanger heeft sinds glasvezel regelmatig geen signaal

• August 29, 2025
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Voor de introductie van het glasvezel kon ik op twee toestellen die bedraad zijn verbonbden met de Experia V10 probleemloos TV kijken. Sedert het glasvezel heeft het tweede toestel, op de eerste verdieping gesitueerd, regelmatig geen signaal. Terwijl als ik het overzet op Wifi opgenomen programmas regelmatig worden afgebroken. Hoe kom ik weer terug in de oude betrouwbaarheid, want het glasvezel, nou ja, is verre van bedrijfszeker. Bvd Wim

2 reacties

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 29, 2025

Nieuwe netwerk kabel of een nieuwe stekker knijpen…..?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 2, 2025

Goedemorgen ​@araraquara2016 en bedankt voor jouw bericht :)

Krijg je op de televisie die op de eerste verdieping staat regelmatig de melding 'geen signaal'? Mocht dat letterlijk het geval zijn dan heeft dit niks met de verbinding te maken maar staat de televisie niet op het juiste 'invoerkanaal'. De tv ontvanger is met een HDMI kabel aangesloten op je televisie en als je dan tv wenst te kijken, dient de televisie ook op het juiste HDMI kanaal te staan. Zou je daar eens naar kunnen kijken?

Nieuwe netwerk kabel of een nieuwe stekker knijpen…..?

Mocht mijn bovenstaande bericht toch niet de oplossing zijn, heb je hier ook al eens naar gekeken? In ieder geval zien we je bevindingen graag tegemoet. Voor directe ondersteuning kun je trouwens ook een belafspraak inplannen met onze Helpdesk!