Skip to main content

Ik heb n 2e tv aangeschaft aansluiten lukte niet: in overleg met jullie kreeg ik 2 witte doosjes(stekkers) opgestuurd. De hele boel aangesloten volgens de instructie: resultaat?

NUL KOMMA ZERO. NIHIL

hoe nu verder?

graag jullie reactie aub!

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste @Pebeso118 

Wat gaat er nu precies mis? Krijg je een foutcode, werkt de TV ontvanger niet, branden de lampjes rood op de DVS? Als het lukt, zou je dan eens een kabel willen aansluiten vanaf de modem naar de TV ontvanger? Werkt de TV ontvanger dan wel?


Op de DVS moeten de lampjes toch juist wit branden zegt de gebruiksaanwijzing.

ik wil juist GEEN kabel want die zou bijna mn hele huis moeten doorlopen, de teden dat ik in overleg met jullie voor DVS heb gekozen.


Ja de lampjes moeten wit branden @Pebeso118, maar als ze rood branden is dat niet goed, vandaar dat ik het vroeg. Zitten de DVS zo aangesloten: 

 


Ja de lampjes moeten wit branden @Pebeso118, maar als ze rood branden is dat niet goed, vandaar dat ik het vroeg. Zitten de DVS zo aangesloten: 

 

Ja ik heb 2 witte lampjes pfffffff


Even voor de duidelijkheid, je hebt een tweede tv aangeschaft maar heb je daarbij ook een tweede KPN ITV ontvanger? 


Nee vlgs KPN zijn 2 DVS voldoende


Je hebt voor iedere tv een KPN iTV ontvanger nodig, tenzij je een recente LG of Samsung smart TV hebt waarop de iTV app van KPN werkt. 


Reageer