Skip to main content

Hallo,

Ik wilde een tweede tv ontvanger gaan bestellen, maar dat kan niet. Zie afbeelding 1

NuĀ begreep ik dat dit waarschijnlijk is omdat mij snelheid te laag is (ik zit een buitengebied) en dat ik wel digitenne kan bestellen.

Als ik echter digitenne wil bestellen wordt interactieve tv verwijderd (zie afbeelding 2. Dat is ook niet de bedoeling.

Ik wil mijn interactieve tv behouden zoals ik het nu heb en een tweede tv aansluiten (met digitenne is prima).

Ā 

Groet,

Herman

Ā 

Ā 

Ā 

Hallo @hdejĀ , als het via MijnKPN niet lukt, even bellen, 0800 0402, gratis.

Ā 


@hdejĀ welke internetsnelheid haal je? (bekabeld meten graag, niet met WiFi) Als dat te weinig is dat is er maar 1 tv ontvanger mogelijk.


@hdejĀ welke internetsnelheid haal je? (bekabeld meten graag, niet met WiFi) Als dat te weinig is dat is er maar 1 tv ontvanger mogelijk.

maar zou er wel Digitenne mogelijk kunnenzijn.


@Dennis SchreveĀ Mijn snelheid varieert nogal. Soms haal rond de 20mbps soms slechts 5 mbps.

@JanDĀ Ik heb twee weken terug gebeld en digitenne zou besteld worden, maar daar heb ik niets meer van gehoord. Denk dat daar toch iets fout is gegaan. Vandaar via deze weg nog eens proberen.


@hdejĀ interactieve TV kun je niet verwijderen, omdat je schijnbaar een abonnement hebt waar interactieve TV erbij in zit. Daarom kan die het niet wijzigen. Log opnieuw in bij MijnKPN, en vink alleen Digitenne aan. want je wou toch Digitenne erbij nemen samen met Interactieve TV?Ā 


Log opnieuw in bij MijnKPN, en vink alleen Digitenne aan

@Dennis SchreveĀ Dat is wat ik heb gedaan.

interactieve TV kun je niet verwijderen, omdat je schijnbaar een abonnement hebt waar interactieve TV erbij in zit.

Ik heb niet geprobeerd om interactieve tv te verwijderen, want dat wil ik idd niet. Ik heb enkel digitenne aangeklikt, maar dan krijg ik te zien dat interactieve tv onder verwijderde opties staat en ā€œwijzigen niet mogelijkā€

Ā 

Zoals het er nu uitziet kan ik via de website niet digitenne toevoegen als ik interactieve tv heb.


U heeft denk ik in MijnKPN gekozen voor abonnement wijzigen. Hoe logisch dat ook klinkt, dat moet je niet doen. Iets verder naar beneden scrollen, daar staat "Extra opties wijzigen". Die moet je hebben.

De optie "Abonnement wijzigen" is feitenlijk gewoon verlengen. Naar een nieuw Hussel abonnement. Vandaar dat je ook ā‚¬ 42,50 ziet staan, dat is de prijs van Hussel 50 zonder extra opties. En dat wilt u helemaal niet.


@Nick83Ā Ik heb niet gekozen voor ā€œabonnement wijzigenā€. Ik heb het via ā€œExtra opties wijzigen of toevoegenā€ gedaan. Volgens mij is dat ook de enige manier om een ontvanger/digitenne te kunnen bestellen

Via ā€œabonnement wijzigenā€ kan ik geen ontvanger of digitenne toevoegen.


Dit is erg vreemd, dan zit er niks anders op om toch te bellen met KPN 0800 - 04 02, daarna moet je je vraag inspreken. Zeg dan: ā€œmedewerker sprekenā€, en dan de situatie maar uitleggen.Ā 


Ik kan er natuurlijk ook nog even naar kijken om het in orde te maken. Excuus voor de vertraging. @hdej, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zorg ik er voor dat er binnenkort met meerdere tv's gewoon gekeken kan worden.Ā 


@Bram_Ā Ik heb inmiddels nog een keer gebeld en Digitenne pakket is binnen.

Toch bedankt.

Herman


Dan sluit ik heb topic! veel kijkplezier @hdejĀ