Skip to main content

Ik heb vandaag een tweede tv-ontvanger voor thuis gekocht, maar deze werkte niet. Ik heb bestaand oud abonnementsnummer en pincode ingevoerd maar deze accepteert niet. Er verschijnt een bericht dat het abonneenummer niet correct is. Wat moet ik doen ?

Als u die gekocht heeft dan heeft dan bent u uw geld kwijt. Die gaat namelijk nooit werken.  U kunt alleen een tv ontvanger in bruikleen krijgen.  Uiteraard tegen betaling. Heeft u de ontvanger op marktplaats gekocht?


Ik heb het van Kpn besteld.


In dat geval moet je even je abonnementsgegevens controleren in de MijnKPN app of onze service tool. Hier kan je je huidige abonnementsnummer en pincode zien. 
Mocht je over zijn gegaan op tv+ is er een minimale kans dat je nieuwe inloggegevens hebt gekregen.


Bedankt.


In dat geval moet je even je abonnementsgegevens controleren in de MijnKPN app of onze service tool. Hier kan je je huidige abonnementsnummer en pincode zien. 
Mocht je over zijn gegaan op tv+ is er een minimale kans dat je nieuwe inloggegevens hebt gekregen.

 

Dat hoop ik van niet, bij mij was dat gelukkig niet.

Want dan ben je al je opnames etc. kwijt.

Niet handig dus.

 

@Ata7198 

Het tv abonnement nummer bestaat uit 14 cijfers beginnende met 2000000xxxxxxx

Je kan deze ook op MIJNKPN vinden. 


In dat geval moet je even je abonnementsgegevens controleren in de MijnKPN app of onze service tool. Hier kan je je huidige abonnementsnummer en pincode zien. 
Mocht je over zijn gegaan op tv+ is er een minimale kans dat je nieuwe inloggegevens hebt gekregen.

 

Dat hoop ik van niet, bij mij was dat gelukkig niet.

Want dan ben je al je opnames etc. kwijt.

Niet handig dus.

 

@Ata7198

Het tv abonnement nummer bestaat uit 14 cijfers beginnende met 2000000xxxxxxx

Je kan deze ook op MIJNKPN vinden. 

Nee, opnames blijven behouden. Ik ben het nu een keer of 5 tegen gekomen dat mensen na overgang tv+ geen 2.000.000 had maar 12345678xxxxxxx.

Ik weet niet of dat een fout van KPN was of dat er een logica en reden achter zit, maar alles blijft verder gewoon werken inclusief de opnames.


@Ik_Combineer 

Dat zou echt enorm raar zijn. Account nummers die beginnen met 000123 zijn namelijk hele oude account nummers die al jaren niet meer worden uitgegeven. Zou je mij intern daar eens wat meer informatie over kunnen sturen? Dan ga ik eens checken bij de leverketen hoe dit kan.


In dat geval moet je even je abonnementsgegevens controleren in de MijnKPN app of onze service tool. Hier kan je je huidige abonnementsnummer en pincode zien. 
Mocht je over zijn gegaan op tv+ is er een minimale kans dat je nieuwe inloggegevens hebt gekregen.

@Ata7198 is het hiermee gelukt alsnog op de tv-ontvanger in te loggen? Werkt alles nu goed?