Skip to main content

De (tweede) TV ontvanger geeft foutmelding 561. De eerste werkt gewoon goed. De tweede, voor een tweede televisie geeft netwerk fout 561. Alle stappen doorlopen volgens de oplossing van jullie website door alleen deze tv ontvanger aan te sluiten en de recht van de netwerkaansluitingen te verwijderen. Lost niets op. Ik zou daarom graag een nieuwe TV ontvanger ontvangen. 

Huidige TV ontvanger is van Arcadyuan ? Model HMB2260,

Experia box v9.

 

Graag een reactie

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @IkWilGraagEenOplossing , als je de tv-ontvangers omwisselt, krijg je dan de fout op dezelfde plek te zien of verhuist de fout mee met de ontvanger?

Want dan weet je waar de fout zit, óf de ontvanger óf de bekabeling.

 


@IkWilGraagEenOplossing wat vervelend dat je problemen ervaart met de TV ontvanger. Heb je de tip geprobeerd van @JanD? Hoe is de TV ontvanger aangesloten? Bekabeld of met een DVS? Zit er nog eventueel een switch of een router tussen de Experiabox en de TV ontvanger?


Deze foutcode oplossen: uitleg.

Oplossingen voor foutcodes vinden? Gebruik url foutcode.tv/”foutcode” bv foutcode.tv/561

Heb je de tip van JanD al gevolgd?


Goedemiddag @IkWilGraagEenOplossing, welkom op het forum!
Is het inmiddels gelukt het probleem te vinden? Heb je de stappen van @JanD, @Dennis Schreve en @PeterG al doorlopen?
Zou je deze vragen kunnen beantwoorden? Ook ik ben wel benieuwd naar de resultaten.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!