Skip to main content

Hallo ik heb 2 tv ontvangers gekregen waarvan 1 is geïnstalleerd maar bij de andere zit aan de onderkant geen kastje in hoe kom ik daar aan?

Ik snap absoluut niet wat u bedoeld, zou u misschien een foto van de situatie kunnen sturen? Wat is er verkeerd? 
Wat bedoeld u precies met het kastje in de tv ontvanger? 


Ik snap absoluut niet wat u bedoeld, zou u misschien een foto van de situatie kunnen sturen? Wat is er verkeerd? 
Wat bedoeld u precies met het kastje in de tv ontvanger? 

Ik wel,De motorola vip1853 heeft aan de onderkant opslag module met een ssd.Bij de vip2952 zit die sleuf er nog wel maar daar zit geen ssd meer in.


@Jimmy1908 ,Heeft waarschijnlijk 1 motorola en 1 arris.De motorola kan hij Hier omruilen dan krijgt hij nog een vip2952 of een hmb2260. Die motorola is uit de oertijd al had ik hem tot vanmorgen ook nog:wink: Ga hem zo omruilen,ik ben benieuwd welke ik krijg:thinking:


@Jimmy1908 ,Heb je inderdaad nog 1 motorola?


@Jimmy1908 ,Heb je inderdaad nog 1 motorola?

 


@Jimmy1908 ,Heb je inderdaad nog 1 motorola?

 

Ja, dat is prima zo. Wat daar in kan, dat word toch niet meer gebruikt.


@Jimmy1908 ,Heb je inderdaad nog 1 motorola?

 

Is die andere dan een motorola?want je geeft aan dat 1 een module heeft.


@Jimmy1908 ,Heb je inderdaad nog 1 motorola?

 

Ja, dat is prima zo. Wat daar in kan, dat word toch niet meer gebruikt.

Waar was het voor bedoeld dan? 8gb voor opnemen is toch veel te weinig.Ik heb hem er wel eens uitgehaald bij mijn vip1853 en toen bleef hij gewoon werken,software staat er dus ook niet op.


Waar was het voor bedoeld dan? 8gb voor opnemen is toch veel te weinig.Ik heb hem er wel eens uitgehaald bij mijn vip1853 en toen bleef hij gewoon werken,software staat er dus ook niet op.

Hoe kom je er bij dat het maar 8 GB groot was?


Waar was het voor bedoeld dan? 8gb voor opnemen is toch veel te weinig.Ik heb hem er wel eens uitgehaald bij mijn vip1853 en toen bleef hij gewoon werken,software staat er dus ook niet op.

Hoe kom je er bij dat het maar 8 GB groot was?

De flash module van de VIP 1853 was inderdaad 8GB groot.


Waar was het voor bedoeld dan? 8gb voor opnemen is toch veel te weinig.Ik heb hem er wel eens uitgehaald bij mijn vip1853 en toen bleef hij gewoon werken,software staat er dus ook niet op.

Hoe kom je er bij dat het maar 8 GB groot was?

Staat erop.....


Ik zou willen dat dat flashgeheugen weer terug zou komen en opnieuw als pauzeer buffer gebruikt gaat worden. Met die 8GB zou je een HD-"Glas" zender maarliefst 25 minuten kunnen pauzeren zonder dat er van multicasts omgeschakeld hoeft te worden naar unicasts.


Ik zou willen dat dat flashgeheugen weer terug zou komen en opnieuw als pauzeer buffer gebruikt gaat worden. Met die 8GB zou je een HD-"Glas" zender maarliefst 25 minuten kunnen pauzeren zonder dat er van multicasts omgeschakeld hoeft te worden naar unicasts.

In de vip2952 v1 zit nog een 8gb usb stick.


Die lade kan bij Arris zelf door de afnemer (in dit geval KPN) worden ingevuld met diverse modules. Zo heb je een HDD/DVR, TS of smartcard module. Als men daarvoor kiest zullen daar ook aansluitingen (SATA of smartcard gleuf) voor zitten. KPN gebruikt deze opties niet. 


Die lade kan bij Arris zelf door de afnemer (in dit geval KPN) worden ingevuld met diverse modules. Zo heb je een HDD, TS of smartcard module. Als men daarvoor kiest zullen daar ook aansluitingen voor zitten. KPN gebruikt deze opties niet. 

Hdd zou wel leuk zijn...Vip1963 had het ook maar later moest je 5euro extra betalen. 


Hdd zou wel leuk zijn...Vip1963 had het ook maar later moest je 5euro extra betalen. 

Mijn voorkeur ligt toch echt bij CloudPVR zoals dit nu gebruikt wordt. Nu kun je op alle ontvangers en ook als er eentje defect is altijd bij je opnames. Dit was nogal een ding bij ontvangers met een HDD/DVR module. 


Hdd zou wel leuk zijn...Vip1963 had het ook maar later moest je 5euro extra betalen. 

Mijn voorkeur ligt toch echt bij CloudPVR zoals dit nu gebruikt wordt. Nu kun je op alle ontvangers en ook als er eentje defect is altijd bij je opnames. Dit was nogal een ding bij ontvangers met een HDD/DVR module. 

Maar dat kost wel 5 euro extra:(


Hdd zou wel leuk zijn...Vip1963 had het ook maar later moest je 5euro extra betalen. 

Mijn voorkeur ligt toch echt bij CloudPVR zoals dit nu gebruikt wordt. Nu kun je op alle ontvangers en ook als er eentje defect is altijd bij je opnames. Dit was nogal een ding bij ontvangers met een HDD/DVR module. 

Maar dat kost wel 5 euro extra:(

Niet als jij twee (of meer) TV ontvangers hebt.


Hdd zou wel leuk zijn...Vip1963 had het ook maar later moest je 5euro extra betalen. 

Mijn voorkeur ligt toch echt bij CloudPVR zoals dit nu gebruikt wordt. Nu kun je op alle ontvangers en ook als er eentje defect is altijd bij je opnames. Dit was nogal een ding bij ontvangers met een HDD/DVR module. 

Maar dat kost wel 5 euro extra:(

Niet als jij twee (of meer) TV ontvangers hebt.

Ja,maar dat kost ook vijf euro.En ik heb maar 1 tv althans,waar ik naar kijk.