Skip to main content

Hoi hoi,

 

Ik heb een misschien domme vraag. Wij hebben 2 kastjes gekocht bij kpn ( dus 1 experia box en 2 zwarte ontvangers) zodat wij beneden en boven televisie kunnen kijken. op 2 verschillende tv's. Ik weet echter niet hoe ik de zwarte kast boven kan aansluiten aangezien ik alleen een aansluiting beneden heb. via de oude telefoonlijn.  Kan iemand mij helpen?

 

groetjes,

 

marieke

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ja... u zult een kabel moeten leggen. Van Experiabox naar tv ontvanger. Er is er 1 bijgevoegd, een witte met gele stekkertjes. Mogelijk is die te kort, dan zult u zelf een langere aan moeten schaffen.


maar dat zou betekenen dat ik een gat moet gaan boren door mijn net gestucde plafond heen is er geen andere optie


maar dat zou betekenen dat ik een gat moet gaan boren door mijn net gestucde plafond heen is er geen andere optie

Het was handig geweest als u daar voor het stucen over na gedacht had.

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437811/draadloze-verbindingsset-1200-2-adapters/

Deze moet u zelf kopen. KPN geeft ze niet in bruikleen. En er is geen garantie dat het bij u werkt. Als het niet werkt: jammer, pech gehad. Binnen 14 dagen kunt u ze nog kostenloos retour sturen.


Hallo @2 kastjes aansluiten,

Even voor mij informatie, heb je ze ook gekocht of bedoel je gehuurd? Want gekochte ontvangers (via marktplaats oid.) gaan uberhaupt nooit werken.


Hallo @2 kastjes aansluiten,

Even voor mij informatie, heb je ze ook gekocht of bedoel je gehuurd? Want gekochte ontvangers (via marktplaats oid.) gaan uberhaupt nooit werken.

Ow nee gehuurd via kpn :)


maar dat zou betekenen dat ik een gat moet gaan boren door mijn net gestucde plafond heen is er geen andere optie

Het was handig geweest als u daar voor het stucen over na gedacht had.

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437811/draadloze-verbindingsset-1200-2-adapters/

Deze moet u zelf kopen. KPN geeft ze niet in bruikleen. En er is geen garantie dat het bij u werkt. Als het niet werkt: jammer, pech gehad. Binnen 14 dagen kunt u ze nog kostenloos retour sturen.

Ah dat kunnen we nog proberen bedankt!


@2 kastjes aansluiten Hoi Marieke, ik kan me voorstellen dat je liever geen gaten gaat boren, zeker als je plafond net mooi gemaakt is. 

Fijn dat je hier al op weg geholpen bent door Chris en Nick, ik denk dat de Draadloze Verbindingsset een goede oplossing kan zijn :slight_smile: Laat het gerust hier weten als je nog vragen hebt.


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!