Skip to main content

Goedemiddag, mij overkwam het zelfde,

Na een telefoontje met  de helpdesk zou het opgelost zijn. inderdaad maar niet op de goede manier. De tweede gratis zender is van nota afgehaald dus, moet ik er nu voor betalen. Ik vraag mij af hoe was het gegaan als ik niet op het aanbod was ingegaan.

henkgmail.com

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. Origineel topic

Goedemorgen @henk52gmail.com, ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Goedemorgen Thomas,

Ik zal even het probleem, verduidelijken. 

probleem 1 was geen internet en tv, probleem, we gingen er van uit dat aan het modem lag . Nieuw modem nog het zelfde probleem .Duurde 2 dagen voor het modem er was, foutje post.nl. bleek dat het aan het glasvezel interface lag. na totaal 1 week alles up en running. 2dagen later tv ontvanger gaat haperen. gebeld met helplijn geen probleem nieuwe gestuurd. 2 dagen wachten i.v.m. met activering. ook weer opgelost. lijkt allemaal rozen geur en maneschijn, maar nu komen de problemen.

we zijn toen ingegaan op het aanbod van 3 maanden gratis extra pakket.

Blijkt dat  gelijk het contract werd aangepast. wij hadden 2 tv ontvangers gratis, werd spontaan 1.           29 december Contact gehad met helplijn het zou opgelost worden en de fout zou hersteld worden, maar wat schetst mij verbazing, factuur van 23 januari de 2de tv ontvanger nog steeds niet gratis. Weer gebeld met helpdesk die begreep het niet of had een bad hair day. Deze dame  zou een ticket aanmaken voor back office. mijn concrete vraag, eis is 2de ontvanger gewoon als het was gratis. de Facturen van okt, nov, dec 2020 en jan 2021. laten de verschillen zien. 

Thomas succes met het regelen.

Vriendelijke groet Henk

 


Bedankt voor je gegevens Henk. Ik heb het doorgezet naar mijn collega's. Ik hou je op de hoogte!


Goedendag Thomas,

even een vraagje hoe is de stavaza ( stand van zaken) heb na 9 dagen niets vernomen valt mij een beetje tegen. Jij bent  ook van de adim. afhankelijk. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om de boel weer terug te draaien.

in afwachting Henk

 


Goedemiddag @henk52gmail.com. Sorry voor mijn late reactie. Ik heb helaas nog geen terugkoppeling gehad van mijn collega's. Ik stuur ze nu een reminder. Zodra ik reactie heb hoor je van me!


@henk52gmail.com, ik krijg net reactie. Ze gaan het deze week repareren!
Zodra het gerepareerd is krijg je daar nog bericht over! 


Goedenavond @henk52gmail.com, ik weet niet of je er nog bericht over hebt ontvangen van mijn collega's maar ik zie nu de kortingsregel staan waardoor ook je tweede ontvanger weer gratis is!