Skip to main content
Na installatie van een nieuw pakket hebben wij geen verbinding meer voor onze tweede tv kunt u dit oplossen



Vr gr fam de lange



Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid
Heeft u een nieuw modem geïnstalleerd of iets anders? Hoe is één en ander aangesloten? Graag zoveel mogelijk info.
Ner we hebben Spotify erbij genomen en een medewerker van u heeft het een en ander telefonisch omgezet en sindsdien geen tweede tv meer
Ik ben maar een "meedenkende" klant hoor. Heeft u een bevestigingsmail gehad van de wijzigingen? Welk abonnement staat daar op?
Hoi @Jan De lange, als je het pakket uitbreid met Spotify snap ik dat je niet verwacht dat er iets verdwijnt. Ik ben benieuwd wat er precies gebeurt bij die 2e ontvanger, krijg je een foutmelding, krijg je geen beeld of gebeurt er iets anders? Hoe zijn beide tv-ontvangers verbonden met de Experia Box, is dat met een directe netwerkkabel of via een draadloze verbindingsset?

Het hoeft niet verbonden te zijn aan die wijziging, het kan ook iets anders zijn wat toevallig rond hetzelfde moment is gaan spelen. Ik hoor het graag van je.
Ontvanger via stopcontact
Zet de ontvanger van de 2de tv eens naast de ontvanger van de eerste tv. Stekker int stopcontact, netwerk stekkertje en HDMI kabel omstreken en zo testen of die het doet.
Jan,



Wat jij verteld kan nooit aanleiding zijn voor het plotseling niet functioneren. Kan toevallig gebeurt zijn op hetzelfde moment. Reset eerst maar even de software in je Settop box van de niet werkende TV (ontvanger noemen ze dat bij KPN).



Gewoon even stroomknopje uit, 1, 2, 3 en weer aan.
Ontvanger via stopcontact

Duidelijk, is de eerste tv-ontvanger ook op die manier aangesloten? Zou je de andere vragen in mijn vorige bericht ook nog kunnen beantwoorden, daarmee kunnen we verder kijken.

Ik ben net als Nick ook benieuwd wat er gebeurt als je deze tv-ontvanger op de plaats van de eerste zet. Als het dan wel werkt hebben we een idee welke kant we op kunnen kijken. Ik hoor het graag van je.
Je bent niet meer teruggekomen, Jan. Ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog en beantwoord de vragen die Jasper eerder stelde:



Ik ben benieuwd wat er precies gebeurt bij die 2e ontvanger, krijg je een foutmelding, krijg je geen beeld of gebeurt er iets anders? Hoe zijn beide tv-ontvangers verbonden met de Experia Box, is dat met een directe netwerkkabel of via een draadloze verbindingsset?

Het hoeft niet verbonden te zijn aan die wijziging, het kan ook iets anders zijn wat toevallig rond hetzelfde moment is gaan spelen. Ik hoor het graag van je.