Skip to main content

Ik heb al jaren een KPN tv abonnement en nu een UHD tv. Ik zou graag mijn HD ontvanger willen omruilen tegen de nieuwe UHD ontvanger.

 

B.v.d.

 

Robert Hogeweg

Wat verwacht je van die 4K Ultra-HD ontvanger?

De beeldkwaliteit zal gewoon precies hetzelfde zijn als nu met de HD ontvanger.


Kijk On Demand in 4K kwaliteit

We hebben films en documentaires in 4K-kwaliteit voor je klaarstaan. Deze kun je kijken wanneer en waar jij wilt met On Demand.

Reis af naar alle uithoeken van de wereld met documentaires als Wild Canada of Borneo's Wildest Rivers. Of duik in de wereld van Hollywood met Wonder Woman.

 

4k zenders

Geniet van deze 4K-zenders. LoveNature laat je dichterbij de natuur komen met documentaires en wildlife series. Zo scherp heb je de natuur nog nooit ervaren! Je kunt LoveNature bekijken op kanaal 693. Ben je meer fan van extreme sporten? Dan is Insight wat voor jou, adrenaline boost gegarandeerd. Insight is te zien op kanaal 692. De muziekzender Xite kun je ook bekijken op kanaal 691 in 4K-kwaliteit. Met de tv-ontvanger 5202 kun je de beschikbare content van Amazon Prime Video ook in 4K kwaliteit bekijken.


Hallo @Hogeweg61 ,

Dan kan je het 4K-pakket erbij nemen. Dat kost 2,50 per maand. Dan krijg je uiteraard een geschikte UHD-ontvanger van KPN in bruikleen. 

Het is dan wel noodzakelijk om over te stappen op KPN-Hussel, als je dat nog niet had. 

 

Je kunt dit regelen via Mijn KPN. Ook telefonisch via 0800-0402 kun je deze wijziging doorgeven. 
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 


Hallo @Hogeweg61 ,

Dan kan je het 4K-pakket erbij nemen. Dat kost 2,50 per maand. Dan krijg je uiteraard een geschikte UHD-ontvanger van KPN in bruikleen. 

Het is dan wel noodzakelijk om over te stappen op KPN-Hussel, als je dat nog niet had. 

 

Je kunt dit regelen via Mijn KPN. Ook telefonisch via 0800-0402 kun je deze wijziging doorgeven. 
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 

@Hogeweg61 

Is het aanvragen van het 4K-pakket gelukt? 

 


Hier ook UHD tv. Bewust gekozen voor aanhouden van HD ontvanger omdat maar 3 zenders ook in UHD worden aangeboden. En worden die er beter van in UHD? Hmm, m.i. niet bij Xite, Insight en LoveNature. Die laatste natuurlijk wel mooier…

Alle gewone tv zenders zijn HD en zullen dat de komende jaren ook nog zijn.

UHD kijk ik via de app's in de televisie zelf: o.a. Youtube, Amazon Prime en Netflix (al heb ik bij die laatste alleen HD abonnement. Zal dus via de UHD-app in de tv ook HD blijven).

Verder heb ik een Bluray-UHD speler.

 

Ik zou graag mijn HD ontvanger willen omruilen tegen de nieuwe UHD ontvanger.

Dan zul je naar een Hussel abonnement moeten, die zijn geschikt voor het extra 4k pakketje. Als je bij Hussel dan ook voor 4k kiest zul je een nieuwe ontvanger (5202) voor 4k krijgen. Dat 4k-pakketje kost € 2,50 per maand en dien je minimaal 6 maanden te nemen.
Ga je naar Hussel zonder 4k dan houdt je je huidige ontvangers.

 

UHD is voorlopig nog een hype.


Reageer