Skip to main content

Ik zag in een installatie filmpje dat jullie 3 verschillende boxen hebben. HD, uhd en 4k. Ik heb een uhd tv maar nog wel een HD box. Is het mogelijk dat ik die kan omruilen naar een uhd box? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

KPN ruilt normaliter alleen apparatuur om als deze defect is. En uhd werkt volgens mij alleen op glasvezel. 


Hallo @Jostijoosten,

KPN biedt momenteel slechts 3 kanalen aan in UHD ( Insight, LoveNature en XITE). De overige kanalen en beeldkwaliteit van die overige kanalen zijn niet anders zijn dan met je huidige ontvanger. Wel is de 4K ontvanger een stuk sneller. Echter kun je deze niet gratis omwisselen en dien je hiervoor het 4K abonnement af te sluiten. Hiervoor is een overstap van pakket naar Hussel nodig. Het verschilt dus per klant of je goedkoper uit bent of niet. Ook is vereist dat de snelheid minimaal 100 mbit/s moet zijn. Hiervoor kan je een vergelijking maken in MijnKPN. Let wel op dat als je nu compleet bent met een gratis zenderpakket deze komt te vervallen en je hiervoor dan 5 euro korting krijgt. 


Voordeel van de UHD tuner is dat je wel Netflix en YouTube in 4K kan kijken, ook al heb je geen glasvezel.


Voordeel van de UHD tuner is dat je wel Netflix en YouTube in 4K kan kijken, ook al heb je geen glasvezel.

Maar 4K titels van Netflix kan je beter bekijken via de Netflix app van de televisie zelf, die kan immers wel met 2160p24 bronnen overweg en de TV ontvangers van KPN niet.


Reageer