Skip to main content

 

Ik heb nu internet plus bellen en wil eventueel ook TV. Mij is verteld dat ik, omdat ik al klant ben, geen aanbieding krijg en ook geen gratis monteur die een internetkabel legt. Het kan toch niet zo zijn dat ik als jarenlange klant wordt achtergesteld en daardoor wellicht maar ga kiezen voor Ziggo (hoeft er in ieder geval geen internetkabel te worden getrokken). Graag hoor ik van u of er nog een oplossing is. Groet 

admin: privégegevens verwijderd

Volgens mij is die gratis monteur nog van het vorige milenium. 

De kosten van een UTP kabel laten trekken kunnen best meevallen. Net schreef ik al in een antwoord dat de in huis verbinding de zwakke schakel is van het KPN concept waarvoor ze nog steeds niet een echt antwoord hebben gevonden. 

Maar als we naar de abonnementskosten kijken zijn de kosten van het trekken van een kabel waarschijnlijk in 80% van de huizen die na 1970 zijn gebouwd een schijntje ten opzichte hiervan.  

Trouwens  als die niet aangesloten zijn op de een of andere manier op een Cai dan moet daar ook kabels in worden getrokken (tegen hogere kosten). 


Hoi @adaartsen . Sorry voor de late reactie. Het is momenteel erg druk op het forum.

Ik zie dat je vandaag via een andere ingang contact hebt gezocht en er is een klacht aangemaakt. Deze zal binnenkort in behandeling genomen worden.

Ik hoop dat hier iets gunstigs voor jou uitrolt.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.