Skip to main content

Als ik naar Uitgelicht ga in het menu kan ik niets meer doen. TV reageert nergens meer op tot ik de ontvanger helemaal weer uit en aan zet. Herstarten helpt niet.

Hoi @Plony99. Welkom op het KPN Forum. Begrijp ik het goed dat jouw tv-ontvanger helemaal vastloopt als je via het menu naar uitgelicht gaat? Je geeft aan dat je de tv-ontvanger moet herstarten om weer tv te kunnen kijken. Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost.


Hoi @Plony99. Welkom op het KPN Forum. Begrijp ik het goed dat jouw tv-ontvanger helemaal vastloopt als je via het menu naar uitgelicht gaat? Je geeft aan dat je de tv-ontvanger moet herstarten om weer tv te kunnen kijken. Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost.

@Vikash

Jouw antwoord verbaasd mij bijzonder, afgelopen zondag heeft een andere moderator verteld dat deze storing ondergesneeuwd was maar nu ook door hem voorzien van mijn documentatie volledig was doorgegeven en bekend was. 

Is de dan echt helemaal geen management bij KPN consumers aanwezig of was jouw bedoeling, omdat dit bericht, dat al meer dan een werkweek openstaat straks door jouw met het door moderators meest gebruikte antwoord in dit forum te markeren:  

Wij hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat het probleem is opgelost. 

Schrijft iemand bijvoorbeeld iets met hoofdletters in dit forum dat krijgt hij binnen een uur een moderator op zijn dak, maar dit krijgt pas na een werkweek het standaard blikken antwoord als er geen ander antwoord beschikbaar is in het script. 

En nee het probleem is niet opgelost, het wordt alleen maar erger, gisteren viel bij ons ook nog eens het geluid volledig weg toen ik het maar weer eens probeerde. Er komt nauwelijks reacties van KPN behalve de in vet gedrukte zin, dus probeerde ik het nog maar een keer of deze echte storing al na meer dan 1 week was opgelost. 

 


Hier ook, ontvanger slaat vast bij Uitgelicht. Ook gemeld in HET topic


@CorL Bedankt voor jouw bericht. Ik heb deze storing inderdaad over het hoofd gezien, mijn excuses daarvoor. Mijn collega's hebben dit afgelopen vrijdag doorgezet bij onze ontwikkelaars.


Ik meld het ook maar even: sinds een week loopt de ontvanger vast als ik de optie Uitgelicht aanklik. Uitzetten en weer aan is het enige dat helpt, maar het filmaanbod bekijken is er dus niet meer bij.


Ontwikkelaars zijn op de hoogte, hopelijk kunnen ze het oplossen in de nieuwe update. Ik heb er momenteel nog niet meer duidelijkheid over. 


Dit lijkt opgelost te zijn op onze beide STB’s 2260 en 2952. Het is zelfs beter dan het was. 

Er staan nu filmtips en films op TV, dat had ik nog niet eerder opgemerkt. 


Ik ben er inderdaad net achter gekomen dat het het weer doet. Je kan trouwens wel zonder het menu ‘Uitgelicht’ zien wat voor films en series er komen, deze staan apart vermeld.


Ik ben er inderdaad net achter gekomen dat het het weer doet. Je kan trouwens wel zonder het menu ‘Uitgelicht’ zien wat voor films en series er komen, deze staan apart vermeld.

Goed dat je het meldt. (Ik heb het nergens nog gezien) Dit is ook vrij nieuw en is er volgens mij plotseling weer ingekomen. Toen ik meldde, dat Genres verdwenen was, werd verteld dat het waarschijnlijk niet terug zou komen. Er stond volgens volgens mij alleen nog te huren films (Een soort concurentie van KPN tegen Amazon, Netflix en Disney).

Ik hoop dat dit er morgen nog staat, want dit was een van de belangrijkste dingen die ik miste. 


Ja dat las ik ook ergens maar ik maak er al weken gebruik van dus ik ga ervan uit dat het wel even blijft staan. Maar ja, je weet het tegenwoordig maar nooit hè


Wat ik niet begrijp is waarom in het filmoverzicht allemaal films staan die niet terug te kijken zijn. Heeft dit te maken met het soort abonnement dat ik heb? 


En waarom zijn alle functies zo tergend traag? 


Wat ik niet begrijp is waarom in het filmoverzicht allemaal films staan die niet terug te kijken zijn. Heeft dit te maken met het soort abonnement dat ik heb? 

Sommige films kan je alleen maar bekijken als je het zenderpakket toegevoegd hebt aan jouw abonnement. 

En waarom zijn alle functies zo tergend traag? 

Dat is een bekend probleem. In dit topic lees je hier meer over.


Sommige films kan je alleen maar bekijken als je het zenderpakket toegevoegd hebt aan jouw abonnement. 

Ik heb deze zenders gewoon in mijn abonnement zitten en toch kan ik de films (of programma's) niet terugkijken. 


Dat is vreemd. Krijg je een melding te zien wanneer je deze film wil starten? Zou je hier een foto van willen maken en in dit topic willen plaatsen?


Dat is vreemd. Krijg je een melding te zien wanneer je deze film wil starten? Zou je hier een foto van willen maken en in dit topic willen plaatsen?

En dit heb ik met heel veel zenders in mijn pakket

 


Bedankt voor het plaatsen van deze afbeelding, dat maakt het een stuk duidelijker. Helaas kunnen niet alle programma's of films terug gekeken worden, dit wordt door de zender zelf bepaald. Deze film kan je natuurlijk wel opnemen en op een later tijdstip terugkijken, wanneer je het opnemen pakket hebt.Â