Skip to main content

Goedemiddag,

zoals zovelen zijn ook wij door deze Corona-crisis in onze inkomsten geraakt. Hierdoor is het voor nu niet haalbaar om het openstaande bedrag te betalen. Hierdoor zijn wij nu geblokkeerd. Over twee weken kunnen we het bedrag wel voldoen.

van wat ik nu zie en lees zijn jullie nogal halsstarrig hierin, wat meer coulance zou dan ook op zijn plaats zijn, vooral als jullie klanten willen houden.

Ik stel het nu dan ook even heel kort door de bocht: of jullie accepteren dat het openstaande bedrag over 2 weken wordt betaald en herstellen de aansluiting , of wij zijn per direct weg……..

 

 

Hoi @Jentelsbrink. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat het niet fijn is om tijdens deze Corona-crisis afgesloten te zijn. Ik kan jouw zelf niet verder helpen hierin of een antwoord geven op jouw vraag. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice, zij hebben de mogelijkheid om jouw door te verbinden met de financiële afdeling of dit voor jou na te vragen. Onze klantenservice is bereikbaar op het nummer 0800 0402. Laat je mij weten hoe het afloopt?


Heb telefonisch contact gehad, kreeg nu wel iemand te spreken. Moest wel even kort door de bocht en doorzetten maar kreeg voor elkaar wat ik wilde: we worden weer aangesloten en kunnen later betalen.


Wat fijn dat het toch nog gelukt is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden.


Reageer