Skip to main content

Ik wil uitstelling van betaling. Maar als ik mijn rekeningnr. (laatste drie cijfers invoer)geeft de app aan dat ik al betaald heb. Maar in mijn overzicht van betalingen geeft hij mijn laatste als onbetaald aan! De app spreekt zichzelf tegen en ik weet zeker dat de laatste niet betaald is. Ik kan nu ook door die fout geen uitstelling van betaling aanvragen. 

Hallo @Uitstelling betaling ,

Probeer anders of je via deze link Betaalafspraak maken de betaling eenmalig kunt uitstellen.

Als dat niet lukt, bel KPN dan via 0800 0402 en vraag naar Collections. Die afdeling kan dan samen met jou bepalen wat mogelijk is. (bereikbaar ma t/m vr van 08:30 tot 16:45 uur).

 


Hallo @Uitstelling betaling ,

Probeer anders of je via deze link Betaalafspraak maken de betaling eenmalig kunt uitstellen.

Als dat niet lukt, bel KPN dan via 0800 0402 en vraag naar Collections. Die afdeling kan dan samen met jou bepalen wat mogelijk is. (bereikbaar ma t/m vr van 08:30 tot 16:45 uur).

 

 

Goedemiddag @Uitstelling betaling, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Is de incasso pas net geweest, of heb je een stornering uitgevoerd? Dan kan het net even wat langer duren voordat de factuur op onbetaald staat.. Dit moet namelijk verwerkt worden in onze systemen. Ik ga er vanuit dat begin volgende week de factuur wel op onbetaald komt te staan! Zo niet, dan kan je even met ons bellen (0800-0402) om alsnog uitstel aan te vragen.

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!


Hallo @Uitstelling betaling ,

Probeer anders of je via deze link Betaalafspraak maken de betaling eenmalig kunt uitstellen.

Als dat niet lukt, bel KPN dan via 0800 0402 en vraag naar Collections. Die afdeling kan dan samen met jou bepalen wat mogelijk is. (bereikbaar ma t/m vr van 08:30 tot 16:45 uur).

 

@Uitstelling betaling 

Heb je inmiddels online of telefonisch een betaalafspraak kunnen maken?

 


Reageer