Skip to main content

Goede morgen ik zou tot 1lde 13 van augustus uitstel willen ga namelijk de bewind voering in en het is net in gang gezet en willen jullie me de gehele factuur sturen wat ik in totaal danĀ  betalen moet zodat je bewind het dan overmaakt mob bellen en kpn thuis alles in 1x m.v.g Tamara doldersumĀ 

Hallo @Tamie36Ā ,

Je kan een betaling Ć©Ć©nmalig uitstellen door eenĀ betaalafspraak onlineĀ te maken. Dit kan voor zowel je vaste als mobiele diensten van KPNĀ šŸ™‚Ā 

Online een betaalafspraak maken lukt alleen wanneer je aan onderstaande voorwaarden voldoet;

  • Je een betaalafspraak wilt maken over het laatst ontvangen factuurĀ 
  • Je niet meer dan 1 factuur hebt openstaanĀ 
  • Als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden isĀ 
  • De factuur minder dan 500 euro bedraagtĀ 

Voldoe je niet aan bovenstaande voorwaarden? Neem dan spoedig telefonisch contact met ons op! Bel het gratis nummer: 0800-0402 Ć³f op je mobiele telefoon: 1200, vraag naar de afdeling Collections (open tijdens kantooruren)

Je kunt dus het beste morgen even bellen, succes!


Hi @Tamie36, welkom op het Forum! Fijn om te lezen dat je al een antwoord hebt gekregen. Is het inmiddels ook gelukt via de website of telefonisch?


Hallo,

Ā 

Ik heb 2 openstaande rekeningen staan.

Echter door loonbeslag kan ik deze niet betalen.Ā 

Alleen me huur en gas water licht.Ā 

Ik ben er goed van ziek van, want wil niet afgesloten worden.Ā 

Ā 

Met vriendelijke groet,Ā 

Jessica vd MeentĀ 

Is het aub voor 1 keer accord dat ik 20-08 de beide rekeningen in 1keer overmaak naar u?Ā 


Hoi @JessicaM, dat snap ik heel goed. Geen fijne situatie. Ik wil je aanraden om even te bellen met 0800-0402. Mijn collega kan je dan doorverbinden met de financiĆ«le afdeling en die kan de mogelijkheden voor uitstel met je bespreken.Ā