Skip to main content

Beste, 

Mijn box valt al paar keer uit, hierna start hij automatisch weer op en gaat dan updaten.

Dit gebeurt ook tijdens het kijken van een film, zonder aanleiding.

Al meer alle bedrading nagelopen en box los gekoppeld maar blijft gebeuren.

Dit is erg storend en maakt me niet blij met KPN.

Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden.

 

p.s.daarnaast is internet ook graag weet niet of dit mede oorzaak is

Gr,

Rick Spekman

Vertel eens wat meer over je netwerk.  Welke experiabox heb je en wat is er zoal op aangesloten,  werk je met kabels of draadloze verbindingsets gaan er lampjes uit of veranderen ze van kleur. Heb je glasvezel of koper etc  of heb je het over de tv ontvanger? Zoja welk type?


Ik heb de experiabox v10 deze is met kabels aangesloten. Op moment van uitvallen heb ik niet op box gekeken.

De tv ontvanger gaat uit en na poosje als hij weer op 100 procent is weer aan.

De tv ontvanger is ook bekabeld aangesloten.

Internetten doe ik via WiFi, telefoon wel via experiabox.


En je weet zeker dat de experiabox uitvalt en niet alleen de tv ontvanger?


Denk dan toch dat het aan de tv ontvanger ligt.

 


Hoi @Rick77, welkom! Vervelend dat dit gebeurt. Als je hier op het moment nog steeds last van hebt, zou je de tv ontvanger dan eens een reset willen geven? Dit frequente herstarten en updaten wijst er op dat de update niet helemaal goed binnen gekomen is. En dan wil de ontvanger dat herstellen en dat lukt dan ook niet. Dan krijg je zo'n loop. Bij een reset doet ‘ie even alles opnieuw, inclusief software. Vaak helpt dat.

Als dat niet zo is, dan hoor ik graag van je hoe de tv ontvanger is aangesloten op de Experia Box. Je geeft aan dat dit bekabeld is. Maar is dit ook rechtstreeks bekabeld, of zit er nog wat tussen (zoald bijvoorbeeld een switch of een draadloze verbindingsset)?