Skip to main content
ons zwarte kastje gaat met enige regelmaat op een avond in storing. Dan hebben we tijdelijk zwart beeld en dan komt het beeld en geluid weer terug. Soms blijft het geluid geheel weg. Dan moeten we de tV en het kastje uitzetten en weer aanzetten. Alle updates zijn geinstalleerd en ook alle software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Iemand een oplossing.
Beste @1968peter,



hoe is jou tv ontvanger aangesloten? Bekabeld of via een draadloze verbindingsset? En dan wil ik nog vragen welke modem heb je in huis? En heb je glasvezelaansluiting, of koper?
Bekabeld via glasvezel. Met een experiabox v9
Bekabeld via glasvezel. Met een experiabox v9

Oké, heb je dat glasvezelkastje eens stroomloos gemaakt, en heb je de V9 eens gereset? 🤔
Nee nog niet. Ga ik proberen. Ik laat je weten.
Nee nog niet. Ga ik proberen. Ik laat je weten.

Oké, dan wachten we het effe af. 👍🏼
Nee helaas. Ik heb de experiabox v9 gereset en glasvezelkastje tijdelijk stroomloos gemaakt. Alles weer aangezet, maar zojuist weer tijdelijk zwart beeld.
Nee helaas. Ik heb de experiabox v9 gereset en glasvezelkastje tijdelijk stroomloos gemaakt. Alles weer aangezet, maar zojuist weer tijdelijk zwart beeld.

Hoeveel HDMI aansluitingen heeft jou tv? Zou je eens een andere HDMI aansluiting willen gebruiken op je tv? Bijvoorbeeld van HDMI 1 naar HDMI 2 of 3, dit om uit te sluiten of het misschien niet aan de HDMI aansluiting zit. En eventueel een andere HDMI kabel gebruiken.
Welkom @1968peter! Ik heb even gewacht met reageren omdat ik denk dat Dennis op het goede spoor zit. Als je af en toe opeens een zwart beeld krijgt heeft dat vaak te maken met de HDMI aansluiting. Heb je de mogelijkheid een andere aansluiting of kabel te proberen? Dan ben ik erg benieuwd of het probleem zich nog voordoet. Ik ben ook benieuwd of deze storing zich altijd al voordeed met deze TV of dat het recent is begonnen.
@1968peter: Ik ben nog even benieuwd hoe het er voor staat. Heb je kunnen testen met een andere kabel/aansluiting?
Hallo Dennis en Joran, sorry dat ik nu pas reageer. De oplossing was inderdaad een ander HDMI ingang. De TV heb ik al langer en het probleem begon pas recent. Het probleem is nu opgelost. Dennis nogmaals dank voor jouw oplossing. Gr. Peter
Hallo Dennis en Joran, sorry dat ik nu pas reageer. De oplossing was inderdaad een ander HDMI ingang. De TV heb ik al langer en het probleem begon pas recent. Het probleem is nu opgelost. Dennis nogmaals dank voor jouw oplossing. Gr. Peter

Graag gedaan @1968peter! 👍

Reageer