Skip to main content

Het beeld blijft steeds om de zoveel minuten stilstaan als je een tv uizenidng terugkijkt (dus niet bij live tv). Het geluid gaat wel door. De tv ontvanger, zit rechtstreeks aangesloten op de modem en die zit aan het glasvezel netwerk.

Beste @RichBos 

Welke type itv ontvanger heb je? Als dit een Motorola is via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.

Mocht het geen Motorola zijn, zou je dan de tv ontvanger eens een reset willen geven:

Laat het maar weten of dit het probleem heeft opgelost.

admin: reactie aangepast om verwarring te voorkomen


De modem is een experia box. Ik heb nu eerst de modem en de tv ontvangen allebei geherstart en nu heb ik een tv uitzending teruggekeken en die ging wel goed, maar als het toch weer gaat haperen, dan ga ik de tv ontvangen een reset geven, zoals jij voorstelt.

 

 


Naast problemen met de tv, begon ook internet moeilijk te doen en de Modem liep op den duur ook helemaal vast en was niet meer te herstarten. Volgens de telefonische helpdesk, omdat de experia v8 niet goed met glasvezel overweg kan. We hebben een nieuwe modem gekregen en nu werkt alles weer super.