Skip to main content

Hoi,

 

Tijdens het kijken van een (willekeurige) uitzending wil ik wel eens wat missen van die uitzending, en dan wil ik het terug zien. Ik druk dan op de pauze knop en spoel dan terug, alleen kan ik dan maar tot ±2 min “terugspoelen” en krijg ik de volgende melding in beeld “verder terugspoelen is niet mogelijk. Druk op de groene knop  om vanaf het begin te kijken”

 

Bij een uitzending die al is uitgezonden is dit wel mogelijk (uitzending met een groene pijl).

 

Modem: KPN Box 12, tv-kastje: Arris VIP5202.

 

 

Dan heb je de zender ook nog niet langer dan die 2 minuten aan staan. Het live geheugen begint pas te lopen van af inschakelen van een zender namelijk. En dat live geheugen is ook maximaal 1 uur. Als je dus niet 2 minuten maar al 1½ uur een zender aanhebt kun je bv niet verder terug dan 1 uur.

Kom je halverwege of na het begin in een uitzending gebruik dan dus de groene knop. Helaas kan je dan bij veel zenders niet doorspoelen.


Dan heb je de zender ook nog niet langer dan die 2 minuten aan staan. Het live geheugen begint pas te lopen van af inschakelen van een zender namelijk. En dat live geheugen is ook maximaal 1 uur. Als je dus niet 2 minuten maar al 1½ uur een zender aanhebt kun je bv niet verder terug dan 1 uur.

Kom je halverwege of na het begin in een uitzending gebruik dan dus de groene knop. Helaas kan je dan bij veel zenders niet doorspoelen.

Sorry voor de late reactie,

 

Het lijkt zo te werken zoals je omschreven hebt.