Skip to main content

Sinds vandaag kan uitzending pauzeren en terugkijken ook al niet meer…

Ik word er echt moedeloos van!

*admin: afgesplitst

Hoi @youtube72, dat is niet fijn! Ik help je graag op weg naar de oplossing. Kan je me meer vertellen over wat er gebeurt wanneer je iets wilt pauzeren of terugkijken? Krijg je ook een foutmelding te zien, en zo ja, welke? Welke tv-ontvanger heb je, en hoe is deze aangesloten op jouw Experia Box? En geef je tv-ontvanger een frisse start, dat helpt in veel gevallen heel goed, ik ben benieuwd of het bij jou verschil maakt.


Reset gedaan, werkt weer.

YouTube nog steeds knudde.


@youtube72 Goed om te horen dat het- deels - weer werkt.  Wat is er aan de hand met YouTube? Wat gebeurt er precies en op welke manier open je de app? Als je daarnaast ook de vragen beantwoordt die ik eerder stelde kan ik je verder helpen :)


wieltje draait heel lang, zwart scherm, thumbnails laden niet, filmpjes gaan bufferen halverwege. Dit alles lijkt samen te vallen met het overstappen naar glasvezel en een aantal updates van het kastje.


@youtube72 Dan kijken we verder. Welke tv-ontvanger heb je, en hoe is deze aangesloten op jouw Experia Box? Via welke weg open je de YouTube app? En vul je ook meteen je gegevens in je forumprofiel in?