Skip to main content
Beantwoord

Uitzetten extra tv ontvanger

• September 11, 2021
  • 1 reactie
  • 340 keer bekeken

Kan ik het abonnement van mijn tweede tv-ontvanger zonder problemen opzeggen of moet ik dan specifiekdie tv-ontvanger opzeggen? Ik wil dit graag zeker weten, voordat we straks geen tv meer kunnen kijken :-). 

Beste antwoord door PeterG

Je dient specifiek één ontvanger uit je abonnement te verwijderen. Dat kan je doen via MijnKPN. Pas als je daarna het terugstuurverzoek krijgt de ontvanger ook terugsturen.

Let op: bij sommige oudere abonnementen zitten er standaard 2 ontvangers in het abonnement. Dan kun je niet naar 1.
Ook kan het, bij o.a. Hussel, het gevolg hebben dat met 1 ontvanger ook opnemen uit je pakket gaat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • September 12, 2021

Je dient specifiek één ontvanger uit je abonnement te verwijderen. Dat kan je doen via MijnKPN. Pas als je daarna het terugstuurverzoek krijgt de ontvanger ook terugsturen.

Let op: bij sommige oudere abonnementen zitten er standaard 2 ontvangers in het abonnement. Dan kun je niet naar 1.
Ook kan het, bij o.a. Hussel, het gevolg hebben dat met 1 ontvanger ook opnemen uit je pakket gaat.