Skip to main content

Ultra HD ontvanger problemen

  • September 10, 2019
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Sinds de laatste update (waarbij Netflix in het hoofdmenu van de ontvanger is gekomen) lukt het niet meer om opnames te raadplegen, naar menu instellingen te gaan en bij het afspelen van Netflix komt regelmatig de melding: aflevering kan niet afgespeeld worden.

Op de 2e ontvanger in huis hebben we dit probleem niet.

Meerdere malen reset (met nieuwe software laden en installeren) gedaan maar tot nu toe (op dit moment probeer ik nogmaals nieuwe software te laden) maar heb weinig hoop.

Iemand bekend met dit probleem?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Beste @PeterG67

Welke UHD (4K) TV ontvanger heb je dan?
  • ZTE ZXV8001 / Witte TV ontvanger
  • Arris / Zwarte TV ontvanger
Wat ik wel weet is dat de Arris erg nieuw is, gelukkig heb ik nog de ZTE ZXV8001.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Hallo @PeterG67, welkom! Wat vreemd dit.. Heel vervelend! Goed dat je zelf al wat dingen geprobeerd hebt. Is het met de nieuwe software nog gelukt? Als ik met je mee moet kijken, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je onder 'persoonlijke opmerkingen' het serienummer van de 'kapotte' ontvanger zet, weet ik ook meteen om welke het gaat.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Kunnen we nog iets voor je doen? In dat geval weet je ons te vinden.