Skip to main content

Kan ik een universele afstandsbediening (Logitech Harmony 665) koppelen aan de tv ontvanger van KPN? Zo ja, hoe gaat dit in zijn werk? Zo nee, kan dit met een andere universele afstandsbediening? Nu heb ik 2 afstandsbedieningen nodig voor de tv. Erg onhandig. 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ik vond deze instructie : 

  1. Download en installeer de MyHarmony-bureaubladsoftware.

  2. Als dit uw eerste Harmony-afstandsbediening is, maakt u een nieuwe account.

    Als u al een MyHarmony-account heeft, kunt u zich aanmelden en deze nieuwe afstandsbediening aan uw account toevoegen.

  3. Controleer of de twee AA-batterijen in de achterkant van de afstandsbediening zijn geplaatst.

    Sluit de Harmony 665 op uw computer aan met de meegeleverde USB-kabel.

  4. Als dit uw eerste afstandsbediening is, wordt u gevraagd de fabrikant en het modelnummer voor alle thuisentertainmentapparaten in te voeren.

    Meer informatie over waar u het modelnummer van uw apparaat kunt vinden.

    Voert u een upgrade van een bestaande Harmony-afstandsbediening uit? U kunt er ook voor kiezen de instellingen van uw oude afstandsbediening te importeren.

  5. Wanneer al uw apparaten zijn ingevoerd, wordt u door de MyHarmony-bureaubladsoftware gevraagd of u activiteiten zoals Tv kijken, Muziek luisteren of Film kijken wilt maken.

    U wordt gevraagd op welke ingang uw apparaten moeten worden ingesteld voor het leveren van beeld en geluid. Volg de aanwijzingen op het scherm of lees het artikel over het maken van een Harmony-activiteit.

  6. Dan bent u klaar. Klik op de knop Sync om deze instellingen naar uw afstandsbediening over te brengen.

Productfuncties

Uw Harmony aanpassen

Je favoriete kanalen instellen

U kunt tot 23 favoriete kanalen toevoegen aan uw scherm met pictogrammen of zendernamen. Meer informatie over Favoriete kanalen toevoegen.

Al uw knoppen aanpassen en instellen.

Maak zoveel activiteiten als u zelf wilt en stel in wat elke knop doet of welke opdrachten op het scherm verschijnen.

Uw Harmony gebruiken

Verklaring van activiteiten

In tegenstelling tot andere universele afstandsbedieningen die apparaten apart kunnen bedienen, bedient Harmony een activiteit zoals Tv kijken of Gamen. U hoeft niet te kiezen welk apparaat u wilt bedienen. Start uw activiteit Tv kijken en u kunt automatisch het volume regelen voor uw stereo, en kanalen veranderen automatisch uw tv of kabel-/satellietontvanger. Bekijk deze video voor meer informatie.

Houd uw apparaten gesynchroniseerd.

Zorg dat uw Harmony gesynchroniseerd blijft met uw apparaten door uw televisie, kabel-/satellietontvanger en andere apparaten niet handmatig of met hun originele afstandsbediening aan en uit te zetten. Als iets niet werd ingeschakeld, raadpleegt u de Help-functie.


Hallo @Tmr Ben je er met de hulp van @Noordzee Volgens mij geeft hij een duidelijke instructie! 


Reageer