Skip to main content
UPDATE

Update 08.81.02: KPN TV+ App voor smartphones en tablets

Categorie:KPN TV+ App voor smartphone & tablet
  • October 30, 2025
  • 61 reacties
  • 1080 keer bekeken
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

61 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 9, 2025

Ja, ik dacht ik plaats toch even een plaatje erbij voor de zekerheid. Dat we het niet over verschillende dingen hadden, hehe. Maar fijn dat het werkt! 

iCan
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • November 12, 2025

KPN iTV+ app iPad. Onmogelijk om tv live te kijken. Aan het einde van de uitzending wordt de aflevering afgekapt en mis je het einde van de aflevering. Nog iets irritants: als je de via de optie TV gids een keuze maakt, komt er een tussenscherm en moet je vervolgens weer op een knop drukken om het scherm te vergroten.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 12, 2025

Wat jammer dat het steeds mis gaat aan het einde van de aflevering ​@iCan 🙁 Wat krijg je te zien als dit gebeurt? Ga je terug naar de gids, en kan je daar dan nog het volgende programma kiezen waardoor je het einde kunt bekijken van het programma waar je naar aan het kijken was? Of gebeurt er iets anders?
En het tussenscherm, bedoel je daarmee dat het programma start met afspelen op een kleiner scherm dat je moet vergroten? Of begint het programma pas af te spelen nadat je het scherm vergroot hebt?

iCan
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • November 13, 2025

Wat jammer dat het steeds mis gaat aan het einde van de aflevering ​@iCan 🙁 Wat krijg je te zien als dit gebeurt? Ga je terug naar de gids, en kan je daar dan nog het volgende programma kiezen waardoor je het einde kunt bekijken van het programma waar je naar aan het kijken was? Of gebeurt er iets anders?
En het tussenscherm, bedoel je daarmee dat het programma start met afspelen op een kleiner scherm dat je moet vergroten? Of begint het programma pas af te spelen nadat je het scherm vergroot hebt?

Bedankt voor je vragen. Het is erg hinderlijk: de hele dag live tv kijken op 1 zender is niet mogelijk. Iedere keer als een ‘blok’ is afgelopen, wordt de uitzending vaak voortijdig afgebroken en komt het terug in het ‘tussenscherm’ van de gids en de uitzending zelf (met een kleiner beeld en allerlei opties over die aflevering). Vervolgens moet ik dat scherm sluiten met de X linksboven om terug te komen in de gids. Het einde van de aflevering is op de commerciële zenders niet terug te kijken omdat doorspoelen niet mogelijk is. 
Het afspelen van een aflevering begint op het tussenscherm als je NU KIJKEN klikt en daarna vergroot ik het scherm. Wat mij betreft kan alles in 1 keer vanuit de gids > kijken en groot scherm. Dat scheelt 2 klikken. 
iPad 2021, iOS 26.1 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 13, 2025

We gaan kijken of we dit gedrag kunnen reproduceren, ​@iCan en vervolgens doorgeven aan het TV Apps-team voor verdere analyse.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 13, 2025

Op iPad 17.7.10 deels bevestigd:

• ”Nu kijken” knop in detailscherm begint af te spelen in het detailscherm zelf, ipv. direct naar fullscreen over te schakelen.
  • Bij terugkijken van oudere programma’s stopt afspelen  exact op het punt waarop het  programma eindigt volgens de epg. In vorige versies bleef het nog tot 15 minuten langer doorspelen. Als je fullscreen afspeelt keert ie terug naar het detailscherm van het programma.
  • Als je het huidige programma (onder “Nu”) afpeelt met “Nu kijken” of “Vanaf begin”, dwz LIVE, dan blijft ie wél doorspelen, ook na afloop van het huidige programma.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • November 13, 2025

Bedankt voor het bevestigen en testen ​@Wartywolfs. We nemen dit mee!

Forum|alt.badge.img+5
  • KPN TV+ App QA/Dev
  • November 17, 2025

Heel irritant dat batterij aanduiding en meer en < □ en III

in beeld blijft. 

Inderdaad heel vervelend. Inmiddels gefixt in de nieuwste versie!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 17, 2025

Alleen is die nieuwe 08.82.01 hier nog niet beschikbaar 🤔🙃.  Heb nog steeds 08.81.02 hier ​@Kasper QA TV .

Ik ben voor de WK wedstrijden die ik buiten de deur keek maar uitgeweken naar de Ziggo Sport app.

Forum|alt.badge.img+5
  • KPN TV+ App QA/Dev
  • November 17, 2025

Alleen is die nieuwe 08.82.01 hier nog niet beschikbaar 🤔🙃.  Heb nog steeds 08.81.02 hier ​@Kasper QA TV .

Ik ben voor de WK wedstrijden die ik buiten de deur keek maar uitgeweken naar de Ziggo Sport app.

Het is vanochtend voor 100% uitgerold. In de Appstore/PlayStore moet het te vinden zijn. Anders kan het eventueel einde middag even checken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 17, 2025

Hij staat er nu inderdaad bij 🙂.  Net nog niet. 😐

De knop is wel nog het driehoekje.