Skip to main content

Hoi,

is het mogelijk om een update ongedaan te maken? Wij zijn niet tevreden over de laatste update en willen graag terug naar de oude omgeving.. kan dat?

gr Maaike

Nee. Dat kan niet.


Hallo @Maaikevm91 Waarom ben je niet tevreden? Wat gaat er niet goed?

Soms is het ook een kwestie van wennen en dat kost even tijd.

Groetjes


Hallo @Maaikevm91 Waarom ben je niet tevreden? Wat gaat er niet goed?

Soms is het ook een kwestie van wennen en dat kost even tijd.

Groetjes

Hoi Cristien,

het is trager en er zijn meerdere handelingen nodig, vooral de gids! Mis de oude versie. 
misschien wennen inderdaad maar meestal tevreden met updates, deze voelt als een achteruitgang…

groetjes 


Hallo @Maaikevm91,

Helaas niet. Dit heeft ook te maken dat het nieuwe menu ook het achterliggende platform heeft vernieuwd. Als je terug zou kunnen dan kunnen er problemen ontstaan in de communicatie tussen de platformen. Denk aan opnameproblemen, zenderpakket problemen etc. Het is dus niet alleen de software die vernieuwd is. 
Er wordt momenteel wel gewerkt aan een oplossing voor enkele problemen.  


@Maaikevm91 en @Cristien  Ik vind de update ook verschrikkelijk!!! Ik kan de gids bijna niet lezen door de kleurstelling en vind het veel te druk met die grote plaats erboven.  Bovendien kun je het programma dat je op hebt staan niet meer volgen... van mij mag het ook terug naar hoe het was!!!


@Maaikevm91 en @Cristien  Ik vind de update ook verschrikkelijk!!! Ik kan de gids bijna niet lezen door de kleurstelling en vind het veel te druk met die grote plaats erboven.  Bovendien kun je het programma dat je op hebt staan niet meer volgen... van mij mag het ook terug naar hoe het was!!!

@Maaikevm91 en @Cristien  Ik vind de update ook verschrikkelijk!!! Ik kan de gids bijna niet lezen door de kleurstelling en vind het veel te druk met die grote plaats erboven.  Bovendien kun je het programma dat je op hebt staan niet meer volgen... van mij mag het ook terug naar hoe het was!!!

@Maaikevm91 en @Cristien  Ik vind de update ook verschrikkelijk!!! Ik kan de gids bijna niet lezen door de kleurstelling en vind het veel te druk met die grote plaats erboven.  Bovendien kun je het programma dat je op hebt staan niet meer volgen... van mij mag het ook terug naar hoe het was!!!

Helemaal mee eens, graag de oude gids terug en het openstaande programma kunnen blijven volgen!