Skip to main content

Het tv kastje op een van de slaapkamers lukt het niet om de update te vervolgen.  alle stappen heb ik al doorgelopen(uitzetten resetten,  stekker eruit).  hoe kunnen we dit nu oplossen??? het blijft steken op 27 %

Welke KPN IPTV ontvanger heb je waarbij het niet lukt? 

Hoe is hij met de Experia box aangesloten? 


Goedemiddag @nancyst en welkom hier op het KPN forum :)

Excuses voor de late reactie, het is momenteel erg druk en ik was daarom niet eerder in staat om je bericht van een antwoord te voorzien. Wat is op dit moment de stand van zaken, ervaar je nog steeds hetzelfde probleem dat je tv ontvanger op 27 % blijft staan? Mocht dat zo zijn, dan ben ik in eerste instantie benieuwd hoe de tv ontvanger is aangesloten op de Experia Box; gaat er vanaf de Experia Box een kabel rechtstreeks naar de tv ontvanger of gebruik je een draadloze verbindingsset (Devolo)? Zou je ook meteen je forumprofiel voor me in kunnen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Inmiddels het probleem opgelost door het kastje te verwisselen met een ander kastje op de andere slaapkamer en daar is de update wel goed gegaan en zo daarna weer het kastje weer teruggeplaatst.

 


Fijn om te lezen @nancyst en bedankt voor het laten weten! Voor nu nog een mooie zondag toegewenst en mocht je ons in de toekomst ooit nog eens nodig hebben dan horen we dat graag. En zullen we onze uiterste best doen om sneller te reageren, ook al hebben we dat niet altijd in eigen hand.


Reageer