Skip to main content

Ik zie om mij heen mensen met de Arris vipĀ 5202 een update van het menu ontvangen. Ik heb dit nog niet. Ik las dat er als er andere ontvangers geregistreerd staan op je adres de update niet binnenkomt. Kan ik ergen achterhalen of dit het geval is? Ik gebruik nu alleen de vip 5202. Wellicht kan ik een ontvanger ergens verwijderen? Gr Arno

HalloĀ @ArnieV,

Deze update wordt de komende maanden gefaseerd uitgerold. Helaas is het niet mogelijk de update te forceren en je zult echt moeten wachten tot je aan de beurt bent. Even rustig afwachten nog šŸ˜‰.Ā 
Je hele profiel wordt trouwens omgezet, niet je ontvangers per type.Ā 


Dank je wel. Ik zag ook dat er nog een andere ontvanger geregistreerd stond. Deze heb ik laten verwijderen. Ik wacht rustig af. Nogmaals bedankt!


Ben benieuwd waar je kan zien of er nog een andere ontvanger geregistreerd stond?

Ik wacht ook met smart op de updates op mijn beide Arris 5202's. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen šŸ˜€


Ik heb gechat met een medewerker en die heeft het gecheckt obv serienummer en de overtollige verwijdert.


Die overtollige... daar betaalde je dan ook voor?


Nee dat niet, stonden nog wel geregistreerd en ingeleverd.


In de nieuwe software is straks ook te zien hoeveel ontvangers er op jouw abonnementsnummer staanĀ @BerthoutĀ enĀ @ArnieV. Er zal een tekst verschijnen als 'ā€™U mag X ontvangers bekijken in (U)HD, u heeft er X.Ā 
Die X is in deze straks een getal en isĀ je aantal ontvangers. Als je daar meer ontvangers hebt staan dan je in bezit hebt, is het handig even te bellen, of de ontvanger gewoon te retourneren als je deze ongebruikt thuis hebt liggen.Ā 


HalloĀ @ArnieV,

Deze update wordt de komende maanden gefaseerd uitgerold. Helaas is het niet mogelijk de update te forceren en je zult echt moeten wachten tot je aan de beurt bent. Even rustig afwachten nog šŸ˜‰.Ā 
Je hele profiel wordt trouwens omgezet, niet je ontvangers per type.Ā 

Nee, tot nu niks update. Al keren aan KPN bellen, al kreeg ik nieuwe vip 5202 box met oude versie,wat ongelooflijk!Ā  Ook geen update! Echt waardeloos! Ik kijk naar T-Mobile wel.....


@FriTonĀ Heb jij nog of in het verledenĀ een Motorola VIP1853 als ontvanger gehad? Bel dan even 0800-0402 om deze af te melden. Deze houd de nieuwe update nog tegen helaas.Ā 


Ik heb (22 januari) software versie 7.7.90_1 op de Arris VIP5202.Wat is de meest recente versie?


Ik heb (22 januari) software versie 7.7.90_1 op de Arris VIP5202.Wat is de meest recente versie?

@kpnprobleemĀ Recente versie is NMC 8.0.112_1 en HTML : 4.113.201. Ik denk net als bovenstaande reactie dat er op jouw abonnement nog een oude motorola actief staat. Daardoor draai jij nog de oude software.Ā 


Hoe kan ik mijn oude ontvanger (Motorola 1853) afmelden? Ik heb deze al vervangen door een Arris VIP 5202. Tevens heb ik een Arris VIP 2952 V2 en een Arcadyan HMB2260 v2 in huis staan. Gaat de update wel lukken met 3 verschillende type kastjes?


Als je vermoedt dat erĀ nog een Motorola op jouw aansluiting geregistreerd staat dan kan je het beste even klantenservice bellen op 0800-0402 en hun vragen die Motorola te verwijderen.

Dat je drie verschillende typen TV ontvangers hebt is geen probleem, ik heb een 5202, 8001 en 2260.


De Motorola is afgemeld, maar helaas verschijnt na de updates van deĀ Arris VIP 2952 V2 en een Arcadyan HMB2260 v2 er nog geen nieuwe versie van de gids. Ook heb ik geen idee hoe ik deĀ Arris VIP 5202 zou kunnen updaten. Wie zou mij kunnen helpen?


Het is nu wachten totdat jouw aansluiting in een zogenaamde "veegbatch" opgenomen wordt om zo de TV ontvangers te voorzien van het nieuwe menu. Naar verluid zou zo'n veegbatch ergens in februari uitgevoerd worden.


Ok, bedankt voor jouw reactie


Aantal dagen geleden gegevens van oude Motorola kastjes laten verwijderen. Maar nog steeds geen nieuw menu, oude firmware. Meerdere malen firmware opnieuw geladen. Dan naar wachten op een zgn. "veegbatch". Wel beetje zuur hoor, betaal je 2,50 euro in de maand meer voor een HD ontvanger, ben je als laatst aan de beurt...


Op 1 februari 2021 een firmware update geforceerd en ja, De nieuwe versie van het tv menu is daar!Ā