Skip to main content

wanneer word er nachts een update gedaan? Of kan ik het zelf doen? 

 

Al 3 x is netflix aan het vervelen heb constant geen beeld. En moet de gehele kast gereset worden. En nu de tv stopt het en gaat weer door. Krijg een zwart vlak beel en geluid valt dus weg. 

 

Super irritant dus. Wat kan er aan gedaan worden? 

 

Alvast bedankt.

Update is maar eens in de zoveel tijd en ergens midden in de nacht.

 

Als je een smart TV hebt, kan je ook Netflix via de TV kijken, zo doe ik het ook.

 

Voor een volledige reset, inclusief nieuwe software, zie hier.


Hoi @DanielleVL. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen beeld en geluid hebt wanneer je Netflix kijkt. Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost. Als dat het probleem niet verhelpt, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic.  


Hoi @DanielleVL. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen beeld en geluid hebt wanneer je Netflix kijkt. Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost. Als dat het probleem niet verhelpt, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic.  

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan lezen we het graag!


https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/spontaan-herstartende-tv-ontvangers-510315

 

Resetten is totale onzin. Er zitten grote fouten bij KPN zelf. 


Gisteren was er helaas een enorme storing. Na een reset zou deze het nu weer moeten doen.

Dit topic is van twee maanden geleden. Toen was de storing van gisteravond nog niet bekend. 😉


Er valt vast veel te verbeteren en herken sommige signalen ook. Een reset is in veel gevallen een (tijdelijk) oplossing.


Er valt vast veel te verbeteren en herken sommige signalen ook. Een reset is in veel gevallen een (tijdelijk) oplossing.

Je haalt je eigen antwoorden weg.

Maar a) zoals je zult lezen op het forum helpt bij de meesten het resetten niet. b) Zijn bij sommigen nu ook menu's en gids weg. En c) is de storing gisteravond bij mij zonder reset verholpen. 

KPN moet lekker zelf aan het werk. 


Gisteravond was hier een flinke storing en een reset zou voldoende moeten zijn. Deze storing staat los van problemen die klanten al langer kunnen hebben. Als een reset mbt de storing van gisteren niet helpt, wil ik u vragen om het profiel aan te vullen zodat medewerkers mee kunnen kijken. De technische dienst is dat nu aan het onderzoeken.


Gisteravond was hier een flinke storing en een reset zou voldoende moeten zijn. Deze storing staat los van problemen die klanten al langer kunnen hebben. Als een reset mbt de storing van gisteren niet helpt, wil ik u vragen om het profiel aan te vullen zodat medewerkers mee kunnen kijken. De technische dienst is dat nu aan het onderzoeken.

Of je leest mijn eerdere antwoorden even. 


Ik heb dit hele topic doorgenomen en lees over problemen met de ontvanger. Daar is door een medewerker al op gereageerd met de tip de ontvanger te resetten. Ik weet niet of u dat al had gedaan. Maar gisteren waren er ook flinke storingen en die zie ik los van problemen die klanten al langer kunnen hebben.


Ik heb dit hele topic doorgenomen en lees over problemen met de ontvanger. Daar is door een medewerker al op gereageerd met de tip de ontvanger te resetten. Ik weet niet of u dat al had gedaan. Maar gisteren waren er ook flinke storingen en die zie ik los van problemen die klanten al langer kunnen hebben.

Ik denk dat iedere klant al 7 keer heeft gereset.