Skip to main content

Ik heb 2 x arris decoders voor itv. Ik heb nog steeds geen nieuwe update, terwijl mijn dochter een oudere decoder heeft,evenals mijn moeder, en die hebben allebei wel de nieuwe update. Wanner kan ik dat verwachten?

Hoi L.T., allereerst nog van harte welkom op ons forum! Opmerkelijk dat je de update met het nieuwe menu nog niet hebt ontvangen. Mocht je onder instellingen bij "systeem de optie Frisse start hebben staan, dan gebruik je het nieuwe menu al. Als dit niet het geval is, zet het apparaat dan eens terug naar de fabrieksinstellingen zoals hier: reset onder het kopje "Hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv-menu?" staat beschreven. 


Bedankt voor de reactie. Ik heb bij instellingen helemaal geen frisse start staan, dus heb ik de software verwijderd en de fabrieksinstellingen gedaan. Maakt geen bal uit, ik heb nog steeds de oude software. Beetje raar met arris decoders die als eerste upgedated zouden worden. Ook communiceren de twee decoders die ik heb niet echt met elkaar. Als ik bv. iets beneden opneem is er een grote kans dat dat boven er niet in staat, eveneens met het verwijderen. Zoals gezegd bij mijn dochter en mijn mijn moeder met oudere decoders hebben deze software wel, raar toch. Zou dit dan niet aan de decoders kunnen liggen, eigenlijk heb ik vanaf het begin niet echt problemen, maar het is net of ze niet zo goed werken?

Graag een reactie


@L.T. kan het zo zijn dat er nog een oude Motorola in ons systeem staat? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik even of dat het geval is. We krijgen aan het begin van 2021 nog een ‘veegbatch’, zoals we dat noemen om klanten die nog de oude software hebben over te zetten naar de nieuwe. 


Ik heb mijn profiel aangepast, ik wacht af


Yes! Ik zie inderdaad dat je nog een Motorola in de administratie had staan. Zonder kosten overigens. Ik heb die eruit gehaald. Betekent dat we begin van 2021 ook jouw abonnementsnummer meenemen in het opvoeren van de nieuwe firmware. Wanneer dit precies zal zijn, is me nog niet bekend, maar ik ga er vanuit dat het in januari of februari zal zijn!


Bedankt voor de snelle reactie, ik wacht af, fijne dagen