Skip to main content

Sinds de laatste update worden er programma's opgenomen die ik ooit in het verleden een keer ingesteld heb, maar nu weer alsĀ herhalingen uitgezonden worden.
Inmiddels al tig keer de opname geannuleerd, maar de volgende dag wordt het programma weer opgenomen. Wat kan hier aan gedaan worden?

Ook is het jammer dat wanneer de de gids bekijkt je niet meer het programma kan volgen die je aan het bekijken bent. Maar dat terzijde.Ā 

Sinds de laatste update worden er programma's opgenomen die ik ooit in het verleden een keer ingesteld heb, maar nu weer alsĀ herhalingen uitgezonden worden.
Inmiddels al tig keer de opname geannuleerd, maar de volgende dag wordt het programma weer opgenomen. Wat kan hier aan gedaan worden?

StaatĀ dieĀ serieĀ genoemd bij de geplande serieopnames?

Ā 

Ook is het jammer dat wanneer de de gids bekijkt je niet meer het programma kan volgen die je aan het bekijken bent. Maar dat terzijde.Ā 

Je kunt in dit instellen in het menu of je rechtsboven de lopende uitzending wilt zien.

Of heb je soms nog een Motorola VIP 1853?

Ā 


Hi @Marie van de Pastorie, bedankt voor je bericht. Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen van WJBĀ :point_up_2_tone4:. Wil je deze beantwoorden, dan kunnen we je verder helpen!


Sorry mensen. Kwam met geen mogelijkheid meer ingelogd. Bij geplande opnames stonden inderdaad nog heel veel oude te plannen opnames. Heb er inmiddels heel wat verwijderd.

Hopelijk blijven ze nu weg.


Kijk! Als je ze daar verwijderd hebt, dan worden de programma's niet meer opgenomen!Ā 

Ā 

Ook is het jammer dat wanneer de de gids bekijkt je niet meer het programma kan volgen die je aan het bekijken bent. Maar dat terzijde.Ā 

Je kunt in dit instellen in het menu of je rechtsboven de lopende uitzending wilt zien.

Of heb je soms nog een Motorola VIP 1853?

Is het ook gelukt om dit weer in te stellen?Ā 


Ik heb meer dan 300 te plannen opnames verwijderd. Maar dacht dat er van de week er toch weer een oude tussen stond. Ik kijk het even aan.

Ā 

Ik heb inderdaad nog de Motorola vip 1853. Kan wel de gids veranderen op simpele weergave. Dan kan ik het programma nog wel kijken, maar de simpele weergave vind ik niet prettig.Ā 

Het zij zo. Niks aan te doen denk ik dan maar


Ik heb inderdaad nog de Motorola vip 1853.

Ik raad je aan om die hoogbejaarde 1853 om te ruilen voor een jonger exemplaar via deze site, je zult er geen spijt van krijgen.


Gelukkig is daar wel wat aan te doenĀ :wink:ā€‹ā€‹@Marie van de Pastorie! Via de link die WJB tipt, kun je een omruilafspraak maken voor de huidige TV ontvanger. Ik hoor graag of dat gelukt is of dat ik een omruilafspraak voor je in orde mag maken (kies je voor het laatste, dan heb ik je klantgegevens nodig. Deze mag je invullen in je Forum profiel, zodat deze alleen zichtbaar zijn voor de KPN Moderators. Graag het klantnummer, postcode en huisnummer en jouw contact telefoonnummer).


Raak ik dan niet de opnames kwijt die ik er nu op heb staan?


Raak ik dan niet de opnames kwijt die ik er nu op heb staan?

Nee, die staan gewoon "in the cloud" en dus niet op de TV ontvanger.


Gelukkig is daar wel wat aan te doenĀ :wink:ā€‹ā€‹@Marie van de Pastorie! Via de link die WJB tipt, kun je een omruilafspraak maken voor de huidige TV ontvanger. Ik hoor graag of dat gelukt is of dat ik een omruilafspraak voor je in orde mag maken (kies je voor het laatste, dan heb ik je klantgegevens nodig. Deze mag je invullen in je Forum profiel, zodat deze alleen zichtbaar zijn voor de KPN Moderators. Graag het klantnummer, postcode en huisnummer en jouw contact telefoonnummer).

Ik heb een omruilafspraak gemaakt. Bedankt allemaal