Skip to main content
Nadat het beeld en geluid bleef haperen. De tv ontvanger en modum herstart.

Hierdoor moest hij een software update doen.

Naar helaas blijft hij hangen.

Hij download de software niet waardoor hij met opstarten op 20% blijft staan.

Inmiddels de modem al gereset. Tv ontvanger nogmaals uit gezet stekker eruit en daarna opnieuw opgestart.

Maar ook dit werkt niet.

Hij blijft wederon op 20% hangen.

Wat nu?

Welk type ontvanger is het?
Heb je wel internet? En zo ja is deze wel verbonden met de modem?
Goedemorgen @Vdveer, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de tv-ontvanger hierop blijft hangen, want dat betekent dat je geen televisie kan kijken! Heb je de tv-ontvanger al gereset, door de stappen op onze website te volgen (bij menu niet beschikbaar)? En op welke manier heb je de tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Via een directe kabel, of via een draadloze adapter (verbindingsset).



Mocht dit ook niet helpen, dan duik ik de systemen in of ik iets kan vinden. En helpt ook dat niet, dan moeten we hem misschien omruilen. Zou je hiervoor je Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van de tv-ontvanger (bij persoonlijke opmerkingen, indien je meerdere thuis hebt). Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.



Ik hoor graag van je!

Hoi @Vdveer. We hebben helaas geen reactie ontvangen op het laatste bericht. We gaan er vanuit dat een reset het probleem heeft kunnen verhelpen. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!:slight_smile:


Ik heb nu het zelfde

Heb de aris tv ontvanger, verbonden via kabel naar experia box, ik heb internet, tv blijft hangen op 20%

alle resetten gedaan blijft hangen op 20 %, Dus de 2 de aris naar beneden gehaald precies het zelfde probleem

 

wat nu


Kan je testen met een andere kabel? Of een andere poort gebruiken van het modem. Kijken of dat wat oplevert. 


Heb een andere kabel op een andere poort en idd gaat verder met software te downloaden, maaaaar

download klaar moet het nog een keer, dat is wel erg raar, ik laat het nog even zijn gang gaan anders maar geen update.

ik laat zo nog wat horen

 


Je kan nog proberen em terug te zetten naar fabrieksinstellingen. 


Na nog een keer de update te instaleren hebben we nu weer beeld

thanks