Skip to main content
Beantwoord

Update nieuwe tv menu nog niet gehad

  • September 23, 2020
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik heb de nieuwe update van de interactieve tv ontvangwr nog niet en iedereen die ik ken wel hoe kan dit

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Adriaan Moorman,

Dit hangt van je ontvanger af. Als je nu alleen een 2260 of 2952 hebt, zal je hem deze maand nog krijgen. Heb je nog een oude motorola 1853, dan ben je pas later aan de beurt.  Welke ontvangers heb je momenteel staan?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • September 23, 2020

Ik heb de update ook pas een week. Heb nog even geduld. Software verwijderen en opnieuw installeren werkte bij mij niet.


Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • September 23, 2020

Hallo @Adriaan Moorman,

Dit hangt van je ontvanger af. Als je nu alleen een 2260 of 2952 hebt, zal je hem deze maand nog krijgen. Heb je nog een oude motorola 1853, dan ben je pas later aan de beurt.  Welke ontvangers heb je momenteel staan?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Adriaan Moorman, welkom! Het klopt helemaal wat de heren hierboven aangeven. Nog even geduld :-).Â