Skip to main content

Kreeg vanmiddag melding dat er een update was in de TV+ box

In dit forumdeel van TV niets te vinden, toen zag ik dat het een aanvulling was op 0.26.24 waar onderstaand stukje tekst is toegevoegd.


Firmware 0.27.0

We zien dat de 0.26.24 firmware een bug kan veroorzaken waarbij je TV+ Box continu terugvalt naar unicast. Dit kan zorgen voor trager zappen en een andere beeldkwaliteit. Herstarten lost dit tijdelijk op. Om deze bug permanent te herstellen hebben we deze nieuwe update. Verder zitten hier geen aanpassingen in. Vandaar dat we hem invoegen bij deze Product Update in plaats van een nieuwe.

Donald

 

Kreeg zojuist (4 maart om 20:29u.) een updatemelding. Update uitgevoerd en vervolgens op “informatie” gekeken. De KPN TV+ vermeldt 0.26.24 en niet 0.27. Ik ondervind wel zapp-problemen die ongeveer 5 seconden duurt voordat het naar een ander kanaal overschakelt. Is erg irritant. Bij Ziggo (was tot 1 februari klant) is dit niet het geval.


Bij mij staat er wel 0.27.0 in de info van de ontvanger.


Kreeg zojuist (4 maart om 20:29u.) een updatemelding. Update uitgevoerd en vervolgens op “informatie” gekeken. De KPN TV+ vermeldt 0.26.24 en niet 0.27. Ik ondervind wel zapp-problemen die ongeveer 5 seconden duurt voordat het naar een ander kanaal overschakelt. Is erg irritant. Bij Ziggo (was tot 1 februari klant) is dit niet het geval.

Heb je jouw TV+ Box al een keer volledig opnieuw opgestart?


Hier ook binnen. Er wordt 0.27 vermeld. Wel ff opnieuw opstarten natuurlijk. 😎


Hier ook binnen. Er wordt 0.27 vermeld. Wel ff opnieuw opstarten natuurlijk. 😎

Zolang ik geen problemen ervaar start ik nooit opnieuw op en ook deze keer is dat het geval.


Hier ook binnen. Er wordt 0.27 vermeld. Wel ff opnieuw opstarten natuurlijk. 😎

Zolang ik geen problemen ervaar start ik nooit opnieuw op en ook deze keer is dat het geval.

 

Maar als bij het niet hoeft te doen, wil dat niet zeggen dat dat bij anderen ook zo is.

Helaas moet ook ik zo goed als altijd opnieuw opstarten, soms zelfs 2 keer.

Ook deze keer dus. 


joop2011 schreef:

Maar als bij het niet hoeft te doen, wil dat niet zeggen dat dat bij anderen ook zo is.

Precies, vandaar dat ik ook schreef: "Zolang ik geen problemen ervaar start ik nooit opnieuw op en ook deze keer is dat het geval."

 

Het feit dat ik mijn TV+ Box vrijwel nooit hoef te herstarten en jij dat zo goed als altijd moet doen maakt zo'n TV+ Box mijns inziens erg onbetrouwbaar.


Hoi, mag ik jullie verzoeken dit gesprek te verplaatsen naar de product update? Ik denk dat het handiger is de feedback daar te verzamelen.

Alvast bedankt!