Skip to main content

Nu update hij onder een progamma kan ik die update tijd niet in de nacht zetten?

Beste Rutger,

 

Nu 4dagen geleden nog geen reactie van U ontvangen zoals je hier vraagt: de situatie zich nu nog voordoet in de toekomst?  doe ik maar denk door de corona dat je het misschien bent vergeten

Zondag nacht rond 01:15 uur hij hij ook weer spontaan updaten?

Hoop nu wel een reactie te mogen ontvangen.


@smurf038 Ik ben je zeker niet vergeten, maar het is erg druk op het forum. Het herstarten is dus weer terug. 

Heb je sinds de ontvanger weer herstart ook al weer eens geprobeerd om de software opnieuw in te laden? 

Krijg je overigens als de tv ontvanger gaat herstarten ook een melding in beeld? 


Hoi Rutger,

Nee de 1e keer ging hij zonder vooraanmelding herstarten en de tweede keer hadden we op radio staan dus zie je niet altijd het beeld geluid ging weg en dan kijk je meteen naar de ontvanger


@smurf038 Duidelijk, en was de ontvanger ook al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen?


Hoi Rutger,

Dat heb ik ook al meerdere malen gedaan, ook al meerdere keren naar fabrieksinstelling, herstel naar standaard en software opnieuw installeren, de kabels goed in slot drukken, gelukkig ben ik niet de enigste als ik het forum zo leest.


Hoi Rutger,

 

Vanochtend 06:05 uur kreeg ik een melding op de tv dat hij ging updaten, maar daar bleef het bij dus heb ik rond 6:30 uur zelf software opnieuw installeren gedaan en daar deed hij ong. 10 min over bij de herstart kwam meteen een melding dat er nieuwe update klaarstaat en die heb ik gelijk erop gezet duurde ook weer 10 min.

 

gr. eelco