Skip to main content

Met alle respect voor iedereen die er aan werkt, maar ik krijg een idee dat de afdeling die de updates verzorgt de boel niet helemaal meer onder controle heeft. Dit absoluut niet om stemming te maken, of om iemand af te branden, in tegendeel, maar bij elke update gaan we elders weer terug en hebben (zoals bij de laatste update) nu weer last van het a-synchroon lopen van beeld en geluid en geloof me, dat is ontzettend irritant. Dit was eindelijk verholpen, maar helaas is het nu weer terug. Ik ben bang dat niet alle kennis aanwezig is om deze ontvanger zo in te stellen qua soft en firmware dat het perfect werkt. Ik weet het zijn geen 10 programmaregels, maar bij een dergelijke complexe ontvanger zou vanaf fabrikant toch wel een cursus vast moeten zitten compleet met nazorg. Ik was eerst juist zo verschrikkelijk tevreden met KPN+ maar hou nu m’n hart vast bij elke update. Ik hoop dat er wat aan gedaan gaat worden. Normaals met alle respect voor al die medewerkers die zich suf zoeken, maar het moet nu eens een volwassen product gaan worden. We betalen immers ook de gewone prijs ervoor.

Tja, ook ik vraag mij af of het wel helemaal goed gaat. Daarom schreef ik in een ander topic: dit bericht