Skip to main content

Als vaste klant ben ik veranderd naar hussel en upgrade gedaan naar 4k! Waarom krijg ik dan geen 4k Bluetooth ontvanger zoals overal staat aangegeven staat! 

Als vaste klant ben ik veranderd naar hussel en upgrade gedaan naar 4k! Waarom krijg ik dan geen 4k Bluetooth ontvanger zoals overal staat aangegeven staat! 

Als je nu geen 4k ontvanger hebt (VIP5202) en je hebt 4K geactiveerd (betaalde dienst) dan zou je er eentje toegestuurd moeten krijgen.

Overigens biedt zo'n abonnement je niet veel dan een paar zenders die meer als demo-kanaal dienen.

 

Admin: Is dit bij jou niet gebeurd? Neem dan telefonisch contact met KPN op: 0800 0402. Zo kan er alsnog eentje toegestuurd worden.


Helaas geen toegestuurd gekregen. Heb mijn oude HMB2260 en geen bericht gehad om die evt om te wisselen. 


Is de order/bestelling al wel verwerkt? Dit is te zijn in MijnKPN. Anders kun je het beste even de klantenservice bellen op 0800-0402 en spreek in dat je een medewerker wilt spreken. 


Als vaste klant ben ik veranderd naar hussel en upgrade gedaan naar 4k! 

Hoe heeft u dat gedaan? Via MijnKPN? Of via de telefoon? Heeft u glasvezel? 


Is de order/bestelling al wel verwerkt? Dit is te zijn in MijnKPN. Anders kun je het beste even de klantenservice bellen op 0800-0402 en spreek in dat je een medewerker wilt spreken. 

Jazeker wordt ook al een paar maanden gefactureerd. 


Als vaste klant ben ik veranderd naar hussel en upgrade gedaan naar 4k! 

Hoe heeft u dat gedaan? Via MijnKPN? Of via de telefoon? Heeft u glasvezel? 

Hussel toen via telefoon. Upgrade naar 4k via mijn kpn. En heb zeker glasvezel. 


Toch maar even bellen dan.


Hang al aan de lijn 😉


Duurde even maar het klopte idd. De 4k ontvanger wordt alsnog na 2 mnd toegestuurd.