Skip to main content
Beantwoord

Uw wijziging wordt verwerkt, nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.

  • March 11, 2020
  • 15 reacties
  • 386 keer bekeken

Ik wil nog een extra dienst toevoegen na overgang naar KPN Hussle. Op 2 maart zou deze "technisch gereed worden gemaakt”. Bellen met KPN en wordt aangegeven dat ik mijn modem moet resetten zodat zij kunnen zien dat mijn nieuwe apparatuur is geactiveerd.. Best vreemd, maar klonk ergens aannemelijk. Nog steeds dezelfde melding, Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.

Later weer contact gezocht en wijziging werd door gevoerd, er leek iets te gebeuren. Maar niks. Nog een keer contact, technische dienst werd ingeschakeld. Zo nodig werd ik binnen 3 werkdagen gebeld. Dit is de 4e werkdag, wijziging na 9 dagen nog niet doorgevoerd en ook niet gebeld. 

Dat het technisch allemaal rocket sience is ok, maar wanneer ik vraag of ik dan een extra tv ontvanger in de winkel kan halen is dat ook niet mogelijk.

Ik blijf wachten en benieuwd hoelang het nu gaat duren.

Beste antwoord door Susan_

@Mr.Rotterdam , fijn dan ga ik dat invoeren! Dit wordt dan van de eerstvolgende factuur afgehaald. Wat betreft de ontvanger, dat durf ik niet te zeggen en is bijna niet te achterhalen helaas.. Ik denk dat de order wel is doorgevoerd maar het niet doorgezet is naar de logistieke afdeling op de een of andere manier. Zo is het langs elkaar heen gegaan ben ik bang.

Klopt het, voor mijn bevestiging, nu wel dat je alle 4 de ontvangers inmiddels thuis hebt? Of zit je nog steeds op één Digitenne ontvanger te wachten? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 13, 2020

Goedemorgen @Mr.Rotterdam , bedankt voor jouw bericht!

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat. Er is gisteren een ticket aangemaakt om hier naar te kijken, zo snel mogelijk! Op dit moment is het helaas even afwachten.. Meer kan ik op het moment ook niet doen, dan ga ik het namelijk alleen maar tegenwerken en misschien wel vertragen.

De reden dat je geen ontvanger kan ophalen bij de KPN winkel, is omdat zij deze niet hebben.. Dus dan wordt het lastig om deze mee te geven. 

Mijn excuses voor het ongemak, hopelijk is het alsnog snel geregeld nu de technische dienst is ingeschakeld en ik opnieuw een berichtje heb gestuurd hierover!


  • Auteur
  • Helper
  • March 13, 2020

Goedemorgen @Mr.Rotterdam , bedankt voor jouw bericht!

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat. Er is gisteren een ticket aangemaakt om hier naar te kijken, zo snel mogelijk! Op dit moment is het helaas even afwachten.. Meer kan ik op het moment ook niet doen, dan ga ik het namelijk alleen maar tegenwerken en misschien wel vertragen.

De reden dat je geen ontvanger kan ophalen bij de KPN winkel, is omdat zij deze niet hebben.. Dus dan wordt het lastig om deze mee te geven. 

Mijn excuses voor het ongemak, hopelijk is het alsnog snel geregeld nu de technische dienst is ingeschakeld en ik opnieuw een berichtje heb gestuurd hierover!

Helaas ben jij al de 6e met hetzelfde antwoord. Heb er erg weinig vertrouwen in


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 16, 2020

@Mr.Rotterdam de order is inmiddels op gereed komen te staan dus de ontvanger is jouw kant op gekomen!  Laat je even weten of en wanneer je hem hebt ontvangen?


  • Auteur
  • Helper
  • March 19, 2020

@Mr.Rotterdam de order is inmiddels op gereed komen te staan dus de ontvanger is jouw kant op gekomen!  Laat je even weten of en wanneer je hem hebt ontvangen?

Hoi, heb je enig idee wanneer die binnen kan komen? Heb verder geen bericht gehad, wel zie ik dat het bedrag van mijn diensten met 5 euro is verhoogd maar de extra dienst is niet toegevoegd :thinking:

Ik had 2 tv ontvangers en 1 digitenne, daar staat het nog steeds op terwijl er dus wel 5 euro bij is.

En er zou dus 2 tv ontvangers moeten staan en 2 digitenne.

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 20, 2020

@Mr.Rotterdam ik zie inderdaad 1 x Digitenne en 2 x iTV. Dat laatste klopt, dat eerste dus niet.. Bij het KPN Hussel abonnement met interactieve televisie zit 1 ontvanger inbegrepen. De 2e 4K tv-ontvanger kost je € 5,00. Het Digitenne abonnement is gratis, maar voor elke tv-ontvanger voor Digitenne betaal je ook € 5,00. Voor de 4 ontvangers samen betaal je dan € 15,00 (3 x € 5,00). Je maandbedrag komt hiermee uit op € 80,99. Mag ik dit voor je doorvoeren (extra Digitenne ontvanger voor € 5,00), zodat je zo snel mogelijk die 2e Digitenne ontvanger in huis hebt?


  • Auteur
  • Helper
  • March 20, 2020

Hoi @Susan_ van @Kpn , allereerst de vraag wat jij nu fout gedaan heb?

Het zou mijn kant opkomen en na mijn vraag van gister krijg ik jouw antwoord dat het helemaal niet zo is… 

Dan het volgende, ik zal het met de screenshots duidelijk proberen te maken.

Mijn abonnement was 60,99 en na jouw bericht dat het digitenne kastje verzonden was stond het plots op 65.99, terwijl er geen digitenne of andere tv ontvanger bijgekomen is..

 


  • Auteur
  • Helper
  • March 24, 2020

Wanneer je een antwoord heb hoor ik het graag @Susan_ 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 25, 2020

@Mr.Rotterdam, in dat 2e overzicht staat de €5,00 korting op iTV niet. Heb je dit, apart met een collega, afgesproken? Als dit handmatig is toegevoegd dan is dit met de order niet meegekomen bent ik bang.

Dat 2e overzicht klopt verder wel. Alleen is dat nu 1 Digitenne ontvanger, en je wil er graag 2. Daardoor ben je duurder uit, want dat kost je ook € 5,00 extra. Alleen de 1e iTV ontvanger zit erbij inbegrepen.


  • Auteur
  • Helper
  • March 25, 2020

Hallo @Susan_ de eerste vraag was, wat heb jij fout gedaan?

@Mr.Rotterdam de order is inmiddels op gereed komen te staan dus de ontvanger is jouw kant op gekomen!  Laat je even weten of en wanneer je hem hebt ontvangen?

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 27, 2020

@Mr.Rotterdam ik heb helemaal niks ingevoerd alleen dingen nagekeken. Hierin heb ik niks fout gedaan, nergens aangezeten. Mijn vraag is hierover, had je voor die € 5,00 extra korting een afspraak gemaakt met een medewerker? Ik zie nu dat gisteren alsnog een bezorging heeft plaatsvonden, heb je nu dus de tweede Digitenne ontvanger gekregen? Dan gaan het volgens mij alleen nog om de facturatie.

Je zou namelijk, volgens je contract (zonder andere afspraken) moeten uitkomen op: 

Hussel Internet 100 Mbit/s

€47,50/mnd

Actiekorting eerste 6 maanden

€ - 10,00/mnd

Spotify Premium x 1

€8,99/mnd

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) x 1

€0,00/mnd

Digitenne abonnement - gratis x 1

€0,00/mnd

Digitenne Basis Ontvanger x 2

€10,00/mnd

Interactieve TV met een TV-ontvanger x 1

€10,00/mnd

Extra TV-ontvanger x 1

€5,00/mnd

KPN 4K Ultra HD pakket x 1

€2,50/mnd

Opnemen Pakket gratis x 1

€0,00/mnd

Fox Sports x 1

€12,99/mnd

FOX Sports eerste 6 mnd gratis x 1

€ - 12,99/mnd

Pluspakket x 1

€6,99/mnd

Pluspakket eerste 6 mnd gratis x 1

€ - 6,99/mnd

Gratis Onderling Bellen x 1

€0,00/mnd

Vast telefoonnummer x 1

€2,00/mnd

Hussel Entertainmentvoordeel x 1

€-5,00/mnd

Totaal

€70,99/mnd

Dit is nu ook precies wat er in je abonnement zit.

 


  • Auteur
  • Helper
  • March 27, 2020

@Mr.Rotterdam de order is inmiddels op gereed komen te staan dus de ontvanger is jouw kant op gekomen!  Laat je even weten of en wanneer je hem hebt ontvangen?

@Mr.Rotterdam ik heb helemaal niks ingevoerd alleen dingen nagekeken. Hierin heb ik niks fout gedaan, nergens aangezeten. Mijn vraag is hierover, had je voor die € 5,00 extra korting een afspraak gemaakt met een medewerker? Ik zie nu dat gisteren alsnog een bezorging heeft plaatsvonden, heb je nu dus de tweede Digitenne ontvanger gekregen? Dan gaan het volgens mij alleen nog om de facturatie.

Je zou namelijk, volgens je contract (zonder andere afspraken) moeten uitkomen op: 

Hussel Internet 100 Mbit/s

€47,50/mnd

Actiekorting eerste 6 maanden

€ - 10,00/mnd

Spotify Premium x 1

€8,99/mnd

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) x 1

€0,00/mnd

Digitenne abonnement - gratis x 1

€0,00/mnd

Digitenne Basis Ontvanger x 2

€10,00/mnd

Interactieve TV met een TV-ontvanger x 1

€10,00/mnd

Extra TV-ontvanger x 1

€5,00/mnd

KPN 4K Ultra HD pakket x 1

€2,50/mnd

Opnemen Pakket gratis x 1

€0,00/mnd

Fox Sports x 1

€12,99/mnd

FOX Sports eerste 6 mnd gratis x 1

€ - 12,99/mnd

Pluspakket x 1

€6,99/mnd

Pluspakket eerste 6 mnd gratis x 1

€ - 6,99/mnd

Gratis Onderling Bellen x 1

€0,00/mnd

Vast telefoonnummer x 1

€2,00/mnd

Hussel Entertainmentvoordeel x 1

€-5,00/mnd

Totaal

€70,99/mnd

Dit is nu ook precies wat er in je abonnement zit.

 

Hoi @Susan_ dan moet ik de vraag anders stellen. Wat is er mis gegaan bij @Kpn wanneer jij op 16 maart ziet dat de order op gereed is komen te staan en de ontvanger mijn kant is op gekomen?

Dan mijn antwoord op jouw vraag over de "extra" 5 euro korting.

Volgens de laatste afspraak op 27 februari is mij onderstaande bevestigings document gestuurd door Sijbren van der Mossel

Mij lijkt het dat dit ook in mijn overzicht op deze manier te zien moet zijn. Dit is er immers telefonisch afgesproken en per mail bevestigd.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 29, 2020

@Mr.Rotterdam, dit is het laatste overzicht dat je hebt gekregen nadat de 2e Digitenne ontvanger is toegevoegd. Wat er anders is, is dat de € 5,00 korting (9 maanden lang) op iTV eraf gehaald is. Dit kan een administratieve fout zijn, omdat dit (denk ik) handmatig is toegevoegd door een collega van mij. In ieder geval, ik kan helaas die € 5,00 korting maandelijks niet toepassen. Ik kan het wel in 1 keer van de eerstvolgende rekening afhalen (dus 8 x € 5,00 = € 40,00). Die 1e maand met € 5,00 korting is al verrekend namelijk. Is dat een idee? Het maandbedrag blijft dan € 70,99, maar voor die 8 maanden pas ik in één keer de korting toe.

 


  • Auteur
  • Helper
  • March 29, 2020

@Mr.Rotterdam, dit is het laatste overzicht dat je hebt gekregen nadat de 2e Digitenne ontvanger is toegevoegd. Wat er anders is, is dat de € 5,00 korting (9 maanden lang) op iTV eraf gehaald is. Dit kan een administratieve fout zijn, omdat dit (denk ik) handmatig is toegevoegd door een collega van mij. In ieder geval, ik kan helaas die € 5,00 korting maandelijks niet toepassen. Ik kan het wel in 1 keer van de eerstvolgende rekening afhalen (dus 8 x € 5,00 = € 40,00). Die 1e maand met € 5,00 korting is al verrekend namelijk. Is dat een idee? Het maandbedrag blijft dan € 70,99, maar voor die 8 maanden pas ik in één keer de korting toe.

 

Hoi @Susan_ €40,- in 1 x crediteren/verrekenen is goed.

Dan blijft nog de vraag, Wat is er mis gegaan bij @Kpn wanneer jij op 16 maart ziet dat de order op gereed is komen te staan en de ontvanger mijn kant is op gekomen?

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 30, 2020

@Mr.Rotterdam , fijn dan ga ik dat invoeren! Dit wordt dan van de eerstvolgende factuur afgehaald. Wat betreft de ontvanger, dat durf ik niet te zeggen en is bijna niet te achterhalen helaas.. Ik denk dat de order wel is doorgevoerd maar het niet doorgezet is naar de logistieke afdeling op de een of andere manier. Zo is het langs elkaar heen gegaan ben ik bang.

Klopt het, voor mijn bevestiging, nu wel dat je alle 4 de ontvangers inmiddels thuis hebt? Of zit je nog steeds op één Digitenne ontvanger te wachten? 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 5, 2020

@Mr.Rotterdam, ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat het nu is zoals het in het systeem staat en dat dat goed is.