Skip to main content

Sinds 2 dagen is het aan het rommelen met de verbindingen in huis. 

Eerst was Wifi uitgevallen, na een telefoontje met de helpdesk en wat testen, bleek het om een storing in de Wifi-versterkers te gaan. Hierop kreeg ik een aanbieding om andere te kopen (super Wifi) voor €100,-

Dit heb ik gedaan en dat werkt prima👍.

echter sinds vandaag valt mijn tv ontvanger beneden om het kwartier uit. Ik heb deze omgeruild met een ontvanger uit een andere kamer, en deze valt ook steeds uit.

Beide tv ontvangers heb ik opnieuw geïnstalleerd en geüpdate ( meerdere keren). Na telefonisch contact ook het modem gereset en opnieuw opgestart. Nu doet 1 tv ontvanger het, alleen loopt beeld en geluid niet synchroon.

Ik ben van mening dat zowel Experia V8 en de tv ontvanger aan vervanging toe zijn van een nieuwer model, maar helaas is KPN niet meer bij machte om te klachten te verhelpen.

Erg jammer, ik ben al meer dan 15 jaar een op zich tevreden klant met een uitgebreid pakket en had wel wat meer verwacht.

misschien klinkt het als zeuren maar beeld en geluid dat niet gelijk loopt is erg irritant. En al die updates installeren en resets uitvoeren werkt helemaal niks

Daar kan ik dan ook gewoon de 2 superwifi versterkers op aan sluiten??


Daar kan ik dan ook gewoon de 2 superwifi versterkers op aan sluiten??

Ja.


Bezorgd & aangesloten.

Alles werkt 👍👍. Bedankt voor je hulp en snelle service. Echt top


Top! Graag gedaan uiteraard.