Skip to main content

Mijn experiabox (V9) geeft sinds enige tijd s nachts om 12 uur een heel hard jegel geluid. Kan hij omgeruild worden?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

@Fransje1950 Welkom hier! Bedankt voor je bericht. Dat lijk me inderdaad knap irritant. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even wat we kunnen doen.


Profiel aangepast. Groet Frans


@Fransje1950 Mijn collega's zijn ervan op de hoogte. Je ontvangt vandaag of morgen een bevestiging over de levering van een andere Experiabox. 


Geweldig, hartelijk dank. Ik wacht vol spanning.

Groet

Frans


@Fransje1950 Mijn collega's zijn ervan op de hoogte. Je ontvangt vandaag of morgen een bevestiging over de levering van een andere Experiabox. 

Ik heb helaas nog steeds niets gehoord.is nu reeds 7dagen geleden.


Twee skiën geleden aangegeven dat de experiabox v9:s nachts om 12 uur begint en te hengelen. 7;dagen geleden antwoord gehad dat binnen 2 dagen contact zou worden opgenomen om de box te vervangen maar nog. Steeds niets gehoord

Sorry skiën moet zijn weken.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Fransje1950, bedankt voor je bericht. Dat meen je niet. Ik ga dit voor je uitzoeken. Je hoort vanavond nog van me! 


@Fransje1950 Ik heb geen idee waar de nieuwe Experiabox is gebleven. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Jammer dat het niet in één keer goed is gegaan. Houd je me op de hoogte?
​​​​​​:blush:


Lisa, bericht gehad dat ik vandaag mijn experiabox kan omruilen bij het posnl servicepunt. Dankjewel voor je inspanning.

Frans


Goed om te horen, Frans! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. :blush:


Reageer