Skip to main content
Antwoord

Vaak geen beeld en geluid op de TV ontvanger

• November 3, 2025
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

sinds een paar maanden heb ik KPN internet en tv.

nu heb ik vaak last van geen beeld en geen geluid. Het is makkelijk op te lossen door via de app hulp in te schakelen. Deze schakelt dan de box uit en start hem opnieuw op. 
mik heb alleen geen zin om dit een paar keer per week te moeten doen en ik denknik niet dat dit de bedoeling is. 
het kan ook alleen als ik thuis ben dus als mijn kinderen alleen thuis zijn kunnen ze niets.

wat kan ik hier aan doen want ik ben het zat.!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Bos P C, welkom op onze community! Ik zie dat ​@Joep1965 al wat goede vragen stelde, begrijp ik het goed dat de TV ontvangers ook gewoon bekabeld aangesloten zitten op de experiabox? Daar zit verder geen switch of router tussen?

Krijg je ook iets van een foutmelding te zien op TV als ie het niet doet? Werkt internet dan nog wel? Als ook het internet stil valt kun je eigenlijk het beste gewoon even telefonisch contact opnemen. Mijn collega's lezen dan de lijn even uit. Je kunt ons daarvoor bellen op 0800-0402, het liefst op het moment dat je de storing ervaart.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 3, 2025

Dat het zo moet is natuurlijk niet de bedoeling.  Kan je iets meer vertellen over jouw netwerk? Type modem, type tv ontvangers,  glasvezel of koper, zijn de ontvangers met een kabel aangesloten op het modem etc.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 3, 2025

KPN tv+ box

glazvezel

kpn box12 

bedraad internet

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 4, 2025

Is dit genoeg informatie Joep?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 5, 2025

Hoi ​@Bos P C, welkom op onze community! Ik zie dat ​@Joep1965 al wat goede vragen stelde, begrijp ik het goed dat de TV ontvangers ook gewoon bekabeld aangesloten zitten op de experiabox? Daar zit verder geen switch of router tussen?

Krijg je ook iets van een foutmelding te zien op TV als ie het niet doet? Werkt internet dan nog wel? Als ook het internet stil valt kun je eigenlijk het beste gewoon even telefonisch contact opnemen. Mijn collega's lezen dan de lijn even uit. Je kunt ons daarvoor bellen op 0800-0402, het liefst op het moment dat je de storing ervaart.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 5, 2025

Geen foutmelding. Er zit ook geen router tussen ofzo. 
ik zal bellen als het weer gebeurd