Skip to main content

Bij mij vallen de verbindingen gewoon vaak weg. geen beeld.....stilstaand beeld....net zat ik opeens naar een oude aflevering van Married with Children te kijken ipv naar Ajax....en dit is al zo sinds we.KPN hebben.en echt altijd bij.leuke voetbal wedstrijden. Het lijkt soms opzet. Of gewoon slechte prestaties. Voor dat geldt belachelijk gewoon

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welke KPN tv ontvanger heeft u? 

Hoe is deze aangesloten op de Experiabox?


Het gaat om het beeld op laptops, tablets en smartphones via wifi.


Welke Experiabox heb je?

En gebruik je alleen de WIFI van de Experiabox?

Wat is de afstand tot de Experiabox en zitten daar vloeren of wanden tussen?  Zo ja, koop een een WIFI versterker, kan via KPN.


Hallo, ik zit op 3 tot 5 meter van de experia, dat moet toch te doen zijn zonder nog een apparaat apart te kopen. Voor 73 euro per maand mag ik toch verwachten dat gewoon werkt ipv nog een.keer extra geld uit te moeten geven.??? 

Kennelijk interesseert het KPN niks. Na een zogenaamde update hebben we 5 maanden ellende gehad. Het goed makertje?: 2 maanden gratis zenders waar toch geen hond naar kijkt. Bij de groenteboer krijg je gewoon een nieuwe zak appels als er één rotte tussen zit. Maar bij KPN is je euro dus geen stuiver waard. 


Hallo, ik zit op 3 tot 5 meter van de experia, dat moet toch te doen zijn zonder nog een apparaat apart te kopen. Voor 73 euro per maand mag ik toch verwachten dat gewoon werkt ipv nog een.keer extra geld uit te moeten geven.??? 

Kennelijk interesseert het KPN niks. Na een zogenaamde update hebben we 5 maanden ellende gehad. Het goed makertje?: 2 maanden gratis zenders waar toch geen hond naar kijkt. Bij de groenteboer krijg je gewoon een nieuwe zak appels als er één rotte tussen zit. Maar bij KPN is je euro dus geen stuiver waard. 

 

Niet boos worden, ik kon toch niet weten op welke afstand je zat.

Vandaar mijn vraag om je verder te kunnen helpen.

Ik ben net als jij klant van KPN, ik werk er niet.

Op dit forum helpen vooral klanten elkaar.

Groenteboer en netwerk zijn echt 2 totaal verschillende dingen.

 

Maar ik ben nog steeds benieuwd na welke Experiabox je hebt.


Ik ben niet boos hoor. Gewoon chagrijnig. KPN laat tevreden klanten het werk opknappen maar doet zelf dus niks. Ze weten bij KPN wel welk.apparaat ik heb. Maar kennelijk gewoon geen zin er iets aan te doen. Maar goed.....er zijn dus meerdere soorten Experiaboxen....geen idee welke ik heb. Een witte.  Staat er nu 4 jaar. Elke dag een keer uit/aan anders verstopt.ie na een.paar dagen...wat kunnen meer doen?.KPN heeft een toontje voor de beste wifi-ontvangst maar dat maakt geen verschil. Ik heb een Netgear-repeater er bij.... maakt ook niet uit. De meeste tv-programmas zijn prima te bekijken. Maar bij.populaire voetbal wedstrijden gaat het standaard mis..misschien moet KPN er dan een versterkertje bij zetten..


Toontje=tooltje😬


Ik snap de frustratie, @Marten5656. Net als iedereen wil jij gewoon lekker je favoriete programma kunnen kijken wanneer je dat wilt. Heel goed dat je jouw vraag op het forum hebt gesteld. Hier op het forum helpen klanten elkaar en springt een moderator bij als jullie er samen niet uitkomen. Uiteraard willen de moderators je wel helpen; we hebben het alleen druk en zitten op een doorlooptijd van zo'n drie dagen. We doen natuurlijk ons best om je zo snel mogelijk te woord te staan. Ik zie dat Joep2011 geprobeerd heeft je op weg te helpen. Het is dan wel zo netjes om aardig en beleefd te blijven. :blush:

Goed, laten we kijken of ik je misschien nog verder kan helpen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Als ik iets onaardige heb gezegd dan ging dat niet over Joep maar over KPN. Verder zie ik niet waarom ik allerlei gegevens zou verstrekken. Ik heb gewoon iets aan de orde gesteld. Waar is zo'n forum anders voor? Kennelijk niet voor KPN als optie daadwerkelijk iets te delen over dagelijkse zaken van klanten. Probeer gewoon eens in te gaan op mijn onderwerp. En doe er je voordeel mee. Dan heeft de onvriendelijke klant er ook wat aan.


Ik wou graag je gegevens zodat ik even een kijkje achter de schermen kon nemen, maar ik begrijp dat je dat liever niet wilt. In dat geval gaan we kijken of we het op deze manier kunnen oplossen. Ik heb een aantal vragen voor:

  • Als ik het goed begrijp, ervaar je de problemen alleen als je online iTV kijkt, dus via laptop, tablet of smartphone. Via de tv-ontvanger ervaar je deze problemen niet? 
  • Kijk je live televisie, of kijk je een programma terug?
  • Op welke toestellen ervaar je dit probleem? Ik ontvang graag: merk, type en besturingssysteem (inclusief versie) van alle apparaten met problemen.
  • Welke versie van de iTV app draait op deze toestellen?
  • Als je op de laptop kijkt, in welke browser kijk je dan? En welke versie van de browser?
  • Tijdens het kijken van welke programma's ervaar je deze problemen? Kan je een drietal voorbeelden geven van programma's en op welke tijdstippen deze problemen optraden?

Ik ben benieuwd naar de antwoorden.


Als ik het goed begrijp, ervaar je de problemen alleen als je online iTV kijkt, dus via laptop, tablet of smartphone. Via de tv-ontvanger ervaar je deze problemen niet? Klopt

Kijk je live televisie, of kijk je een programma terug? Live

Op welke toestellen ervaar je dit probleem? Ik ontvang graag: merk, type en besturingssysteem (inclusief versie) van alle apparaten met problemen.

Welke versie van de iTV app draait op deze toestellen?

2x DELL.laptop en 1 HP laptop met W10. 

1 HP tablet, 1 MOTO E5, android 8 en 9, apps allemaal geupdate

 

 

Als je op de laptop kijkt, in welke browser kijk je dan? En welke versie van de browser? Google en Edge, allemaal geüpdate

Tijdens het kijken van welke programma's ervaar je deze problemen? Kan je een drietal voorbeelden geven van programma's en op welke tijdstippen deze problemen optraden?

Altijd bij live uitzending van belangrijke Europa en Champignons League wedstrijden. Zoals vorige week dinsdag Ajax-Lille

 


Bedankt voor de antwoorden, @Marten5656, dat helpt me verder in het achterhalen van het probleem. Je ervaart de problemen dus niet tijdens het kijken van andere programma's, alleen bij live voetbal wedstrijden? Kan je aangeven op welke zender je deze programma's bekijkt?

Je gaf ook aan dat je tijdens het kijken van een voetbalwedstrijd ineens naar een ander programma zit te kijken. Heb je daarna nog wel de mogelijkheid om weer naar de voetbalwedstrijd terug te gaan of is het dan klaar?


Ik merk niet dat je echt opschiet met het achterhalen van het.probleem, je stelt alleen maar weer nieuwe vragen. Tamelijk onduidelijke vragen. Hier schiet niemand iets mee op. Maar daar zal dit forum ook niet voor bedoeld zijn. Niet voor antwoorden dus.


Nou, voor ik een oplossing kan bieden, moet het voor mij eerst duidelijk zijn wat er precies gebeurt. Als ik dit weet, kan ik achterhalen waar dit mis gaat en dan kan ik hopelijk met een oplossing komen. Ja, hier zijn soms veel vragen voor nodig. Het probleem dat jij beschrijft is namelijk geen algemeen bekend probleem. Het is een specifiek probleem en vraagt waarschijnlijk om een specifieke oplossing. Ik wil je graag helpen bij het vinden van deze oplossing, maar dan moet ik wel eerst helder hebben wat er precies gebeurt.

Zou je de vragen nog willen beantwoorden:

  • Je ervaart de problemen dus alleen tijdens het kijken van live voetbalwedstrijden, niet tijdens andere programma's?
  • Op welke zender kijk je de voetbalwedstrijden? Kijk je bijvoorbeeld op NPO of ESPN?
  • In je eerste bericht gaf je aan dat je ineens naar Married with Children zat te kijken, terwijl je een voetbalwedstrijd aan het kijken was. Is de voetbalwedstrijd dan gewoon klaar of kan je nog van zender wisselen om de voetbalwedstrijd verder te kijken?

Je ervaart de problemen dus alleen tijdens het kijken van live voetbalwedstrijden, JA niet tijdens andere programma's? NEE

Op welke zender kijk je de voetbalwedstrijden? Kijk je bijvoorbeeld op NPO of ESPN? RTL4, RTL5,SBS6

In je eerste bericht gaf je aan dat je ineens naar Married with Children zat te kijken, terwijl je een voetbalwedstrijd aan het kijken was. Gewoon midden in de wedstrijd. Is de voetbalwedstrijd dan gewoon klaar of kan je nog van zender wisselen om de voetbalwedstrijd verder te kijken? Zie bijlage

 


Ik zou dit graag willen doorzetten naar ons iTV team. Om dit te kunnen doen heb ik drie concrete voorbeelden nodig van het probleem. Dus drie momenten waarop jij voetbal zat te kijken en midden in de wedstrijd een foutmelding kreeg. Je kunt dit ook de komende dagen in de gaten houden en noteren, je hoeft niet terug in de tijd te gaan.

Daarnaast ontvang ik ook graag nog de eerder gevraagd gegevens. Deze gegevens heb ik ook nodig om het probleem intern door te kunnen zetten. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer?