Wij zijn nuv14 dagen overgestapt naar kpn, ik vind het nog niet geweldig. Heel vaak storing op de app. Nu ook weer. Ids_webview_header_this _ webpage is not available, andere keren kan de video niet starten ofzoiets. Mvrgr, Jan
Wij zijn nuv14 dagen overgestapt naar kpn, ik vind het nog niet geweldig. Heel vaak storing op de app. Nu ook weer. Ids_webview_header_this _ webpage is not available, andere keren kan de video niet starten ofzoiets. Mvrgr, Jan
Waarom gebruik je de tv box niet
Nee de itv app op smart tv, moet toch goed kunnen werken
Nee de itv app op smart tv, moet toch goed kunnen werken
Gebruikt u de tv ontvanger wel bij een andere tv? Werkt die goed?
De ontvanger werkt idd wel goed, de app werkt met regelmaat gewoon goed alleen veel storingen met de app. Maar ik wil gewoon met mijn originele afstandsbediening en app kunnen werken
De app is in ontwikkeling en zal niet snel een echte vervanger van de tv box worden. De beeldkwaliteit is veel minder. Heeft u de app al een keer opnieuw geïnstalleerd?
Is de tv bekabeld aangesloten?
Hallo
Met die informatie kunnen we jou dan weer verder helpen.
Hallo Jeroen,
Het zijn diverse storingen, gisterenavond met de klantenservice service gebeld en eerlijk gezegd niet veel verder gekomen het zou een combinatie van de App en Samsung zijn wat de problemen veroorzaakt. Dus Samsung tv 5 jaar, bekabeld aangesloten app geeft met regelmaat diverse meldingen met eigenlijk een belangrijke factor, hij kan het beeld niet laden
Met vriendelijke groet Jan
Kern van dit probleem blijft hier de browser van TV die een URL niet kan vinden. Gewoon een openbare web-URL. De gebruiker daar was misschien niet zo blij met het antwoord, maar als je mijn posts in dit topic leest, wordt je een stuk wijzer. De probleemoplossing zoals daar beschreven geldt ook hier. Hopelijk helpt het.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.