Skip to main content

Wij zijn nuv14 dagen overgestapt naar kpn, ik vind het nog niet geweldig. Heel vaak storing op de app. Nu ook weer. Ids_webview_header_this _ webpage is not available, andere keren kan de video niet starten ofzoiets. Mvrgr, Jan 

 

Waarom gebruik je de tv box niet @jquist ? Of bedoel je de app voor mobiele apparaten?


Nee de itv app op smart tv, moet toch goed kunnen werken

 


Nee de itv app op smart tv, moet toch goed kunnen werken

Gebruikt u de tv ontvanger wel bij een andere tv? Werkt die goed?


De ontvanger werkt idd wel goed, de app werkt met regelmaat gewoon goed  alleen veel storingen met de app. Maar ik wil gewoon met mijn originele afstandsbediening en app kunnen werken

 


De app is in ontwikkeling en zal niet snel een echte vervanger van de tv box worden. De beeldkwaliteit is veel minder. Heeft u de app al een keer opnieuw geïnstalleerd?


Is de tv bekabeld aangesloten? 


Hallo @jquist, vaak storing tijdens het tv kijken is natuurlijk helemaal niet leuk. Kun je iets meer informatie geven? Denk daarbij aan type tv, hoe maakt de smart tv verbinding met het internet. 

Met die informatie kunnen we jou dan weer verder helpen. 


Hallo Jeroen,

Het zijn diverse storingen, gisterenavond met de klantenservice service gebeld en eerlijk gezegd niet veel verder gekomen het zou een combinatie van de App en Samsung  zijn wat de problemen veroorzaakt. Dus Samsung  tv 5 jaar, bekabeld aangesloten app geeft met regelmaat diverse meldingen met eigenlijk een belangrijke factor, hij kan het beeld niet laden 

Met vriendelijke groet Jan 

 


@TV Apps Team is op de community actief. Mogelijk dat zij weten wat we hier aan kunnen doen. 


Kern van dit probleem blijft hier de browser van TV die een URL niet kan vinden. Gewoon een openbare web-URL. De gebruiker daar was misschien niet zo blij met het antwoord, maar als je mijn posts in dit topic leest, wordt je een stuk wijzer. De probleemoplossing zoals daar beschreven geldt ook hier. Hopelijk helpt het. 


Reageer