Skip to main content

Hebben meer mensen ervaring met valse belofte’s gedaan door de KPN klantenservice.

Mij is namelijk beloofd omdat ik al zolang vaste klant ben, 1 jaar gratis HBO max inclusief 2x de VIP5202 ontvangers.

Ik heb echter alleen maar een HBO max activatie ontvangen.

Ik heb 1 HD ontvanger terug moeten sturen en daarvoor in de plaats heb ik een soortgelijke HD ontvanger opgestuurd gekregen, dus geen VIP5202.

Toen ik hierover contact opnam met de KPN klantenservice kreeg ik te horen dat ik ook een 4K abonnement moest afnemen om een VIP5202 te krijgen.

Dit is niet zoals het met mij is afgesproken in het eerste gesprek met de KPN klantenservice.

Dit kunnen zij terugluisteren via de opgenomen gesprekken!

Ik moest nu via de smart tv de app installeren, maar die werkt ook niet.

Ook krijg ik niets door via kanaal 210.

Daar ben je dan jaren trouwe klant voor bij KPN, dit is het bedankje.

Ik las dat nieuwe klanten wel direct een VIP5202 toegestuurd krijgen, die moeten nog gepaaid worden.

@slingshot blijkbaar begrijpen we elkaar verkeerd en leidt dit tot niets. Als je een keer in de buurt bent kom dan een bakkie doen. Babbelen we dan verder!!


@Remco_ je vraagt of ik mijn profiel wil aanpassen. Ben al een half uur aan het zoeken waar ik dat ergens kan doen…….


als het goed is zou dat moet kunnen via de volgende link en dan iets naar beneden scrollen zodat je invoervulden ziet voor de prive info

https://forum.kpn.com/settings/profile


Ik zie nog geen abonnementsgegevens terug in jouw profiel Corgi. Zou je dat nog even kunnen nalopen? Dan kan ik het contact met de klantenservice verder bekijken.


ik heb het aangevuld, is verwarrend zeker als er staat privé.

 


Dat kan zeker verwarrend overkomen, dat begrijp ik volkomen. Ik heb even gekeken en ik zie verder geen notities wat betreft de afspraken rond de ontvangers helaas. Ik zie wel dat HBO Max is ingeschakeld. Ik zie ook dat je een wat ouder abonnement hebt waar we de 4K optie niet onder kunnen inschakelen. Ik heb helaas niet de optie om je huidige ontvangers om te wisselen voor een 4K modellen. 


Waar het omgaat is dat er met de helpdesk is afgesproken dat ik een toezegging heb dat ik HBOmax +2x vip5202. Het is makkelijk om nu te stellen dat dit nergens staat, maar heb je het telefoongesprek terug geluisterd? Dan zul je dus duidelijk horen dat die toezegging gedaan is….


Je luistert niet naar wat ik zeg en gaat compleet voorbij aan hetgeen mij is toegezegd. Mij is de box 12 belooft bij het afsluiten van het abonnement zodra deze uit zou komen omdat parent control niet aanwezig is op de box 10. Iets wat ik wel nodig had.

Die medewerker heeft iets belooft wat die niet had mogen doen.

Waarom vroeg u niet naar de Experiabox v10a? Die heeft wel Parental Control. En die is er al een hele tijd.


Waar het omgaat is dat er met de helpdesk is afgesproken dat ik een toezegging heb dat ik HBOmax +2x vip5202. Het is makkelijk om nu te stellen dat dit nergens staat, maar heb je het telefoongesprek terug geluisterd? 

Dat kan Remco niet eens. Het is de vraag of er überhaupt iets opgenomen is.

Aan het begin van het gesprek zegt een computerstem: "dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden". Let op het woordje "kan". Het kan dus ook zo zijn dat het niet opgenomen word. 

Verder: het is voor trainingsdoeleinden. Dus niet bedoel om later door andere collega's teruggeluisterd te worden.


Als het gesprek opgenomen is, kan het worden teruggeluisterd. Bij ‘trainingsdoeleinden’ horen namelijk ook beoordelingsgesprekken, voortgangsgesprekken, evaluatiegesprekken (of hoe ze ook worden genoemd) en door het terugluisteren van gesprekken kan een beeld worden verkregen, hoe de medewerker in kwestie functioneert. Kortom: de opnames dienen ook om beeld van de gesprekstechnieken te krijgen en zo nodig de medewerker verder te trainen. En aan te spreken wanneer deze loze beloften doet of buiten het boekje gaat.


Als het gesprek opgenomen is, kan het worden teruggeluisterd. Bij ‘trainingsdoeleinden’ horen namelijk ook beoordelingsgesprekken, voortgangsgesprekken, evaluatiegesprekken (of hoe ze ook worden genoemd) en door het terugluisteren van gesprekken kan een beeld worden verkregen, hoe de medewerker in kwestie functioneert. Kortom: de opnames dienen ook om beeld van de gesprekstechnieken te krijgen en zo nodig de medewerker verder te trainen. En aan te spreken wanneer deze loze beloften doet of buiten het boekje gaat.

Dat alles wat u noemt, dat beoordelen, dat gebeurt niet door een collega zoals Remco. Daar zijn hele andere poppetjes voor. Poppetjes die verder geen contact hebben met de klant. 


Je luistert niet naar wat ik zeg en gaat compleet voorbij aan hetgeen mij is toegezegd. Mij is de box 12 belooft bij het afsluiten van het abonnement zodra deze uit zou komen omdat parent control niet aanwezig is op de box 10. Iets wat ik wel nodig had.

Die medewerker heeft iets belooft wat die niet had mogen doen.

Waarom vroeg u niet naar de Experiabox v10a? Die heeft wel Parental Control. En die is er al een hele tijd.

Dat is mij nooit door een medewerkster verteld en dat weet ik ook niet.

Maar daarvoor zou hetzelfde gelden. Ze ruilen niet om onder de oude box nog goed is, ondanks wat ze hebben beloofd.

Ik heb KPN nu opgezegd door ook allerlei andere dingen die niet goed zijn. Wie weet kom ik nog eens terug, maar voor nu ben ik er wel klaar mee.


groot gelijk