Skip to main content
Beantwoord

Van 35 naar 50 euro?

• October 24, 2020
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Sandra V
Nieuwkomer

Ik krijg de eerste factuur van KPN. Beduidend hoger dan Telfort!!!??? Dat wil ik niet!

Groet Sandra

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hallo @Sandra V, welkom bij ons op het forum. Je hebt een factuur met een ander bedrag dan verwacht begrijp ik. Meer dan dat weet ik nog niet, wat staat er precies op de factuur? Zou het bijvoorbeeld kunnen zijn dat het abonnement is gewijzigd of dat er een actieperiode is afgelopen waardoor de prijs is veranderd? 

Als het daarmee niet duidelijk wordt kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven, dan kijk ik met je mee.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 24, 2020

U heeft zelf verlengt naar een KPN Hussel  abonnement? Die prijs wist u van tevoren toch wel? Dat kan toch geen verassing voor u zijn?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 29, 2020

Hallo @Sandra V, welkom bij ons op het forum. Je hebt een factuur met een ander bedrag dan verwacht begrijp ik. Meer dan dat weet ik nog niet, wat staat er precies op de factuur? Zou het bijvoorbeeld kunnen zijn dat het abonnement is gewijzigd of dat er een actieperiode is afgelopen waardoor de prijs is veranderd? 

Als het daarmee niet duidelijk wordt kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven, dan kijk ik met je mee.

Jasper van KPN
Moderator

We hebben geen bericht meer van je gezien @Sandra V. Is het verschil inmiddels duidelijk geworden? Als het nog niet duidelijk is kan je jouw profiel nog invullen, zodat we mee kunnen denken.