Skip to main content
Moet ik mijn 4k spullen terugsturen naar kpn als ik kies voor een ander pakket als internet en tv?
Maar is dat ook zo, kan ik die zwarte terugsturen?
Ik had graag wat duidelijkheid, wie o wie?
Ik had graag wat duidelijkheid, wie o wie?

Sorry, ik heb nog geen 100% duidelijkheid. Ik zit er nog steeds achteraan. Zodra ik meer weet laat ik het weten!
Ik had graag wat duidelijkheid, wie o wie?Sorry, ik heb nog geen 100% duidelijkheid. Ik zit er nog steeds achteraan. Zodra ik meer weet laat ik het weten!

Die "duidelijkheid" had je een tijdje terug anders wel.




Ik had graag wat duidelijkheid, wie o wie?Sorry, ik heb nog geen 100% duidelijkheid. Ik zit er nog steeds achteraan. Zodra ik meer weet laat ik het weten!
Die "duidelijkheid" had je een tijdje terug anders wel.


Klopt, maar het blijkt dat er soms dingen kunnen veranderen...
Maar is dat ook zo, kan ik die zwarte terugsturen?

@Hubble1955: het heeft even geduurd maar je kan gewoon de 4k-ontvangers houden, en de HD-ontvangers retour sturen. Er is dus eigenlijk niets veranderd aan de instructie wat dat betreft. Betekent wel dat er wat fout gaat in de leverstraat (zoals dat heet), maar daar hoef jij je verder niet druk om te maken.



Het werkt dus nog altijd als volgt: indien je het 4K-abonnement neemt, dan neem je dat voor minstens 6 maanden af. Als je daarna terug gaat naar een lager abonnement, hoef je geen ontvangers om te ruilen.



Retouradres:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn



@Ron_en_Monique: zie bovenstaande verhaal.
Hoi Paul,



bedankt voor uitzoeken en het klopt😃, eergisteravond geregeld met klantenservice. Wel advies/opmerking dat je behoorlijk vasthoudend moet zijn om dit af te spreken.



groeten,

Ron