Skip to main content
De monteurs van Allinq hebben vier gaatjes geboord en met schroefjes de glasvezel lasdoos en de Experiabox Aan een muur bevestigd; nadat de tv, telefoon en wifi werkten zijn ze vertrokken. Dit gaat over de overgang van Ziggo naar KPN. Ik heb nu een rekening voor storingswerkzaamheden ontvangen ad € 439,32. Met daarbij een waarschuwing bij in gebreke zijn. Schandalig!!! Contact met KPN service waar men zegt dat ik contact moet opnemen met de onderaannemer, Segdwick. Volgens mij is de leverancier degene die dit behoort af te handelen! Ik wordt opgelicht en de KPN doet niets! Hoe lost u dit op?
Hoi Gepie, welkom op het forum.



Ik ben zelf ook erg benieuwd waarom je een rekening hebt gekregen voor dat bedrag als er enkel een paar gaatjes zijn geboord. Dat wil ik graag nakijken. Zou je de rekening door willen mailen naar *** ter attentie van Alex? Laat het me hier even weten wanneer je het hebt gedaan, die box wordt niet actief gelezen.



Ik hoor graag van je.
Dag Alex, ik heb gisteren, zaterdagmiddag, vier foto's verstuurd. Ook enkele opmerkingen daarbij geplaatst. Kijk maar wat er aan de hand is
Gepie, we hebben elkaar zojuist gesproken. Ik ga dit navragen bij ons op en kom hierop terug. Vandaag, op zondag, kan ik helaas niemand bereiken. Je hoort van me.