Skip to main content

Wanneer ik bij een lopend programma kies voor vanaf het begin kijken, springt hij naar het programma daarvoor in de gids. Weet iemand wellicht waardoor dit zou kunnen komen?

 

@mto71 Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je dit ervaart bij kijken vanaf het begin. Springt hij naar het einde van het vorige programma?

Of speelt dat programma vanaf het begin af? 

En welke tv ontvanger heb je van KPN?


Hij springt naar het begin van het vorige programma. Voor de goede orde, het gaat om tv kijken op de laptop.


@mto71 En bestaat het probleem alleen op die laptop? 

Is er ook een ander apparaat waarop dit getest zou kunnen worden? 

En heb je ook al eens geprobeerd terug te kijken in een andere browser, om te kijken of je het dan ook hebt? 


Het probleem bestaat alleen op die laptop.

Op de pc hebben we er geen last van. 

Een andere browser en cookies wissen helpt niet. 


@mto71 Heel bijzonder dat het op het ene apparaat wel werkt en op de andere niet. 

Ik neem aan dat de pc bekabeld aangesloten is en de laptop draadloos?

Heb je een mogelijkheid het eens te testen met de laptop bekabeld aangesloten? 

Mocht het probleem dan nog bestaan kan ik weer verder zoeken! 


Goedenavond Rutger,

 

Helaas is het niet mogelijk om deze laptop bekabeld aan te sluiten.

 

 


@mto71 Dat is jammer. Omdat andere apparaten wel werken en dit apparaat niet is mijn vermoeden dat het probleem toch bij het apparaat ligt. 

Is er toevallig wel een ander apparaat in de woning waarop het draadloos eventueel getest zou kunnen worden? 


Dat is zeker jammer. Op een andere laptop functioneert het wel draadloos. Het lijkt er dus idd op dat het een probleem / instelling op het apparaat is. Echter alles funtioneert verder prima behalve KPN iTV en hier is het probleem uiteraard niet mee opgelost. Maar ik krijg onderhand de indruk dat er (voor dit schijnbaar zeer bijzondere geval) helaas geen oplossing bekend is!?


@mto71 Het lijkt er op dat het inderdaad een probleem met de laptop is. Omdat de andere apparaten dus wel goed functioneren. 

Ik heb inderdaad hiervoor geen oplossing voorhanden. 

Is wel alles op de laptop up-to-date? Klopt de tijd die weergegeven wordt? 

En zijn alle drivers en dat soort zaken bijgewerkt? 


 

Je hebt (op de valreep) toch de oplossing aangedragen Rutger! 

Het blijkt aan de tijd te liggen. Deze liep niet synchroon ondanks de instelling op automatisch instellen staat… Bedankt.